Страница 1 от 1
проблем с имобилайзера
Публикувано: 18 мар 2008, 20:36
от bilder
Здр колеги

Наскоро купих едно мондео МК1 на майка ми , но вчера е отказало да запали.....
Проблема е в имобилайзера той е отделно от ключа.Оригинален на Форд.... има си лампа на таблото до волана
Лампата мига като натиснеш копчето и почва да свети и си палиш, но в случая въртиш на стартер но нищо не се случва и след малко пак започва да мига.
Някой имал ли е подобен проблем... Някакви пишман майстори до които е успяла да стигене колата са мерили батерийте и са казали, че са Ок.
Някой има ли идея къде се намира блока на този имобилайзер и може ли да се "шунтира" по някакъв начин или е свързан с екуто и докато не си получи сигнала няма да запали

Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 31 мар 2008, 22:20
от bilder
Ееее аз ли съм единствения карък с проблемен имобилайзер с Мондео????

Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 31 мар 2008, 22:29
от Любо
Да си слагал допълнителна аларма? Щото ако колата си е имала оригиналната може да не се разбират с новата...
Иначе по въпросите ти незнам...

Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 31 мар 2008, 22:29
от Атанас
Така както си го обяснил нищо не разбирам. Не казвам, че не си го написал като хората... Какво означава отделен имобилайзер? Таквоз нещо за сефте чувам. На 100% от Мондеотата които съм виждал лампата на имобилайзера е до часовника. В ключа има чип и т.н. Така както го описваш малко звучи като нещо поставяно допълнително на мястото на оригиналното.
Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 31 мар 2008, 23:24
от bilder
Ще обесня малко по подробно.Става въпрос за мондео края на 94та.Имобилайзера си е фабричния/има си щампа и кат.номер на дистанционното/, но не в ключа а на отделен елемнт-тип дистанционно.Колата няма аларма-няма нито сирена нито датчици-само имобилайзер.Да лампата е на таблото там където при всички,но след като датчика си прочете сигнала нещо се обърква и не иска да завърти стартера.....Прави го веднъж на 10 запалвания и се оправя единствено когато се изчака около 30 мин.
Просто ми трябва схемата на тази пущина за да мога да я шунтирам или да разбере къде точно е проблема и.Къде се намира модула който след получаване на сигнала подава + на контакния ключ или накакво реле.
Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 01 апр 2008, 09:24
от Атанас
Виж тук дали ще намериш нещо:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=17433" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 04 апр 2008, 13:29
от cossy
До колкото знам от Disc за еку-тата, ако имаш такава система PATHS тя е към ЕКУ-то, шунтира се с ново еку без тази екстра

Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 04 апр 2008, 22:49
от Nikiford
Колега и аз го имам проблема !
и съм забелязал че се получава само при загрята кола .или при високи температури навън.
моята е 1999-2000г,ходих в МФ ,но некомпетентността им е за завиждане.Някаква бубинка около контактния ключ била.Глупости. Тогава зимата как пали и нямам проблеми.Съмнявам се в 2 неща -слаб акумулатор или стартера е за нови втулки.Засега смених акумулатора и като се затопли времето -ако има проблем -продължавам със стартера.
Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 08 апр 2008, 23:26
от bilder
Nikiford написа:Колега и аз го имам проблема !
и съм забелязал че се получава само при загрята кола .или при високи температури навън.
моята е 1999-2000г,ходих в МФ ,но некомпетентността им е за завиждане.Някаква бубинка около контактния ключ била.Глупости. Тогава зимата как пали и нямам проблеми.Съмнявам се в 2 неща -слаб акумулатор или стартера е за нови втулки.Засега смених акумулатора и като се затопли времето -ако има проблем -продължавам със стартера.
Абе колега и на мен в началото ми мина мисълта за акумулатор или стартер.....
НО те биха създавали проблеми при студено време ,а не както при наса при топло...
Явно има студени спойки някъде който с времето си .. майката и не мога да ги намеря къде са.Търсих, рових, но все удрям на камък

Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 19 апр 2008, 15:34
от Nikiford
Колега докъде стигна с проблема -вече се започна !
отново имам откази когато е загрята и незнам при кой доктор да я водя.
Ако някой има идея нека пише .
Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 20 апр 2008, 20:34
от bilder
Ами до под крушата... разглабя се сглабя се....но проблема остава
Борбата е безмилостна

Re: проблем с имобилайзера
Публикувано: 22 апр 2008, 22:30
от Edinuser
Онази бобинка до контакният ключ е антената на имобилайзера.
Ако има много метал около ключа (или увиете тази част от ключа със станиол да речем) тогава имобилайзера няма да сработи.
Незнам до колко топлото време е свързано със тази антена, но не е лошо да се провери тя и кабелите/съединителите от нея до самата аларма.
И да не е лошо да се види наистина акумулатора.