Проблем с ключа за паленето!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
dj_xclusive
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 28 фев 2008, 21:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от dj_xclusive » 20 мар 2008, 15:45

След като вкарам ключа се варти перфектно до положение II,но когато доиде време да запаля и неиска да се върти.Трябва да го натиска навътре към дупката(ама по силно) и докато го натискам да въртя,тогава си пали,но мисля че би трябвало да не става с чалъм тая работа.Някои ако знае от кво може да е или къде може да ми го оправят да пише.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от debug » 20 мар 2008, 16:27

Износен ключ или ключалка, най-вероятно и двете по малко. Вратите и багажника отключва ли ги нормално или и там запъва?
Принципно може да ти го оправи ключар и/или Мото Пфое. Ключът е с чип, не си прави обикновен. Цената в МП е към 115 лева с програмиране, 75 е самата заготовка. Ако имаш два оригинални ключа можеш да си го програмираш и сам. Има и неоригинални заготовки с чип, по-евтини. Ключалката също може да се ремонтира като се заменят износените пластини.
Изображение

Изображение

dj_xclusive
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 28 фев 2008, 21:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от dj_xclusive » 20 мар 2008, 21:44

debug написа:Износен ключ или ключалка, най-вероятно и двете по малко. Вратите и багажника отключва ли ги нормално или и там запъва?
Принципно може да ти го оправи ключар и/или Мото Пфое. Ключът е с чип, не си прави обикновен. Цената в МП е към 115 лева с програмиране, 75 е самата заготовка. Ако имаш два оригинални ключа можеш да си го програмираш и сам. Има и неоригинални заготовки с чип, по-евтини. Ключалката също може да се ремонтира като се заменят износените пластини.
Ми ключа си е като нов,всичко друго се отваря без проблем,само за палето има малко чалъм

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от debug » 20 мар 2008, 22:00

Тогава проблемът ти е в ключалката на волана. Свалянето е относително лесно - сваля се само ключалката, без механизма за заключване на волана.

По стъпки:

1. Сваляш пластамасите на волана - по една щипка от двете страни, измъкваш и гумичката към рамката на километража.
2. Сваляш превключвателя за чистачките - една контра само освобождаваш и го издърпваш.
3. Пъхаш ключа, слагаш го в позиция 1, и освобождаваш контрата на патрона - дръпваш и излиза.
4. Не знам дали трябва да сваляш приемника на имобилайзера - така или иначе е хванат само с един болт. Представлява едно пръстенче около ключалката.

Обща взето цялата работа става за 10 минути с помощта на една малка плоска отверка и две сръчни ръце.

После гледаш за износване, клеясало, ръждясало и прочие. Проверяваш дали патрона запъва като го връткаш свален. Ако трябва го носиш на ключар. Къде - не знам.
Изображение

Изображение

dj_xclusive
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 28 фев 2008, 21:33
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от dj_xclusive » 20 мар 2008, 22:46

debug написа:Тогава проблемът ти е в ключалката на волана. Свалянето е относително лесно - сваля се само ключалката, без механизма за заключване на волана.

По стъпки:

1. Сваляш пластамасите на волана - по една щипка от двете страни, измъкваш и гумичката към рамката на километража.
2. Сваляш превключвателя за чистачките - една контра само освобождаваш и го издърпваш.
3. Пъхаш ключа, слагаш го в позиция 1, и освобождаваш контрата на патрона - дръпваш и излиза.
4. Не знам дали трябва да сваляш приемника на имобилайзера - така или иначе е хванат само с един болт. Представлява едно пръстенче около ключалката.

Обща взето цялата работа става за 10 минути с помощта на една малка плоска отверка и две сръчни ръце.

После гледаш за износване, клеясало, ръждясало и прочие. Проверяваш дали патрона запъва като го връткаш свален. Ако трябва го носиш на ключар. Къде - не знам.
Мерси за инфото ще пробвам

kreizo
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 11 мар 2008, 14:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo '99
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от kreizo » 01 окт 2008, 17:39

debug написа:Ако имаш два оригинални ключа можеш да си го програмираш и сам.
А би ли могъл да кажеш точно как?

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от debug » 01 окт 2008, 19:10

kreizo написа:А би ли могъл да кажеш точно как?
Прикачени файлове
Kodirane kluchove.pdf
(52.27 KБ) Свален 135 пъти
Изображение

Изображение

liudmil1945
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 сеп 2008, 13:24
Модел на автомобила: форд фокус 1.6 зетек se
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от liudmil1945 » 18 дек 2008, 19:18

6. Кодировка ключа
С помощью ключа-образца можно закодировать до 15 запасных ключей. Система не требует технического обслуживания.

ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ РАБОТ


Рис. 16.8. Кодировка ключа: 1 – контрольная лампа; 2 – ключ-образец; 3 – ключ, который необходимо закодировать; 4 – положение «II», в которое необходимо поворачивать ключи в выключателе (замке) зажигания для их кодировки


1. Ключ-образец 2 (рис. 16.8) вставьте в выключатель (замок) зажигания и поверните в положение «II».
2. Как только контрольная лампа 1 на часах загорится, выньте ключ и дождитесь, когда контрольная лампа загорится повторно (примерно через 2 с).
3. Спустя не более 10 с вставьте кодируемый ключ 3 в выключатель зажигания и поверните его в положение «II».
4. Кодировка должна подтверждаться включением контрольной лампы.
5. Для кодировки других ключей повторите описанные операции.
6. Сервисный центр может заменить ключ-образец и «стереть» коды уже закодированных ключей.

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Проблем с ключа за паленето!!!

Мнение от focusfocus » 18 дек 2008, 19:35

ето ключ продавам 80 лв ведно с пирон.

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=18654" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта