Страница 1 от 1
Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 20 мар 2008, 15:45
от dj_xclusive
След като вкарам ключа се варти перфектно до положение II,но когато доиде време да запаля и неиска да се върти.Трябва да го натиска навътре към дупката(ама по силно) и докато го натискам да въртя,тогава си пали,но мисля че би трябвало да не става с чалъм тая работа.Някои ако знае от кво може да е или къде може да ми го оправят да пише.
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 20 мар 2008, 16:27
от debug
Износен ключ или ключалка, най-вероятно и двете по малко. Вратите и багажника отключва ли ги нормално или и там запъва?
Принципно може да ти го оправи ключар и/или Мото Пфое. Ключът е с чип, не си прави обикновен. Цената в МП е към 115 лева с програмиране, 75 е самата заготовка. Ако имаш два оригинални ключа можеш да си го програмираш и сам. Има и неоригинални заготовки с чип, по-евтини. Ключалката също може да се ремонтира като се заменят износените пластини.
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 20 мар 2008, 21:44
от dj_xclusive
debug написа:Износен ключ или ключалка, най-вероятно и двете по малко. Вратите и багажника отключва ли ги нормално или и там запъва?
Принципно може да ти го оправи ключар и/или Мото Пфое. Ключът е с чип, не си прави обикновен. Цената в МП е към 115 лева с програмиране, 75 е самата заготовка. Ако имаш два оригинални ключа можеш да си го програмираш и сам. Има и неоригинални заготовки с чип, по-евтини. Ключалката също може да се ремонтира като се заменят износените пластини.
Ми ключа си е като нов,всичко друго се отваря без проблем,само за палето има малко чалъм
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 20 мар 2008, 22:00
от debug
Тогава проблемът ти е в ключалката на волана. Свалянето е относително лесно - сваля се само ключалката, без механизма за заключване на волана.
По стъпки:
1. Сваляш пластамасите на волана - по една щипка от двете страни, измъкваш и гумичката към рамката на километража.
2. Сваляш превключвателя за чистачките - една контра само освобождаваш и го издърпваш.
3. Пъхаш ключа, слагаш го в позиция 1, и освобождаваш контрата на патрона - дръпваш и излиза.
4. Не знам дали трябва да сваляш приемника на имобилайзера - така или иначе е хванат само с един болт. Представлява едно пръстенче около ключалката.
Обща взето цялата работа става за 10 минути с помощта на една малка плоска отверка и две сръчни ръце.
После гледаш за износване, клеясало, ръждясало и прочие. Проверяваш дали патрона запъва като го връткаш свален. Ако трябва го носиш на ключар. Къде - не знам.
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 20 мар 2008, 22:46
от dj_xclusive
debug написа:Тогава проблемът ти е в ключалката на волана. Свалянето е относително лесно - сваля се само ключалката, без механизма за заключване на волана.
По стъпки:
1. Сваляш пластамасите на волана - по една щипка от двете страни, измъкваш и гумичката към рамката на километража.
2. Сваляш превключвателя за чистачките - една контра само освобождаваш и го издърпваш.
3. Пъхаш ключа, слагаш го в позиция 1, и освобождаваш контрата на патрона - дръпваш и излиза.
4. Не знам дали трябва да сваляш приемника на имобилайзера - така или иначе е хванат само с един болт. Представлява едно пръстенче около ключалката.
Обща взето цялата работа става за 10 минути с помощта на една малка плоска отверка и две сръчни ръце.
После гледаш за износване, клеясало, ръждясало и прочие. Проверяваш дали патрона запъва като го връткаш свален. Ако трябва го носиш на ключар. Къде - не знам.
Мерси за инфото ще пробвам
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 01 окт 2008, 17:39
от kreizo
debug написа:Ако имаш два оригинални ключа можеш да си го програмираш и сам.
А би ли могъл да кажеш точно как?
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 01 окт 2008, 19:10
от debug
kreizo написа:А би ли могъл да кажеш точно как?
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 18 дек 2008, 19:18
от liudmil1945
6. Кодировка ключа
С помощью ключа-образца можно закодировать до 15 запасных ключей. Система не требует технического обслуживания.
ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТЬ РАБОТ
Рис. 16.8. Кодировка ключа: 1 – контрольная лампа; 2 – ключ-образец; 3 – ключ, который необходимо закодировать; 4 – положение «II», в которое необходимо поворачивать ключи в выключателе (замке) зажигания для их кодировки
1. Ключ-образец 2 (рис. 16.

вставьте в выключатель (замок) зажигания и поверните в положение «II».
2. Как только контрольная лампа 1 на часах загорится, выньте ключ и дождитесь, когда контрольная лампа загорится повторно (примерно через 2 с).
3. Спустя не более 10 с вставьте кодируемый ключ 3 в выключатель зажигания и поверните его в положение «II».
4. Кодировка должна подтверждаться включением контрольной лампы.
5. Для кодировки других ключей повторите описанные операции.
6. Сервисный центр может заменить ключ-образец и «стереть» коды уже закодированных ключей.
Re: Проблем с ключа за паленето!!!
Публикувано: 18 дек 2008, 19:35
от focusfocus
ето ключ продавам 80 лв ведно с пирон.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=18654" onclick="window.open(this.href);return false;