Страница 1 от 1
токов проблем
Публикувано: 04 сеп 2005, 21:58
от pepy1
здравеите фордфенове,
искам съвет от вас
преди известно време при изминаване на ~20кмизгасих колата след 20мин реших да си тръгна но колата не пожела да запали
днес имах подобен случаи и помолих един човек с мондео да ми даде ток защото си мислех че акумулатора ми е отишъл тъи като ми работеше радиото и бях забравил да изгася фаровете а пък си седях в колата и не ми е направило впечатление че работят тои ми даде ток и се измъчих малко защото се чуваше само цък цък но след като запалих тои ми каза че имам проблем с бендикса
ВИЕ как мислите от какво е болна колата?
Публикувано: 04 сеп 2005, 22:04
от aaleks
Доста вероятно, или лоша връзка по дебелите кабели.
По темат
Публикувано: 04 сеп 2005, 23:07
от веден
Нещо ти източва акумулатора или не се зарежда. според мен. Нали не ти е нов акумулатора???!!!
Публикувано: 04 сеп 2005, 23:08
от pepy1
не
Публикувано: 05 сеп 2005, 01:26
от toto
Хехе ми 20 минути на фарове...нищо чудно да падне акумолатора толкова, че да не запалиш. Но щом и с кабели не е почнало да върти тогава вече е кофти. Провери като за начало клемите на акумолатора дали кабелите са добре стегнати към тях. Аз имах подобни проблеми с трабанта когато ми се беше разхлабила клема. Ако това не помогне за по-нататък трябва другите да дават акъл. Тия коли са бая сложни и кой знае през колко места минава токът от акумолатора до стартера.
Публикувано: 05 ное 2005, 04:26
от fido_dido
на мен ми се случи същтото преди седмица.прибрах се вечерта всичко беше нормално а на сутринта не искаше и да чуе за запалване нямаше никакъв ток в колата.даваха ми ток с кабели и се чуваше същотото за което говориш.оказа се че имам мъртва клетка на акомулатора.смених го и вече няма проблем
Публикувано: 07 ное 2005, 18:16
от vikik
Аз съм имал по-странен проблем, на път за морето лятото, спрах на едно ханче и колата не искаше да мръдне, радиото и фаровете си баботеха, значи ток има а старетра не иска да върти. бутнаха ме колеги на паркинга и до морето не я гасих изобщо, там пак не иска да мръдне стартера, на следващия ден като понечих да я карам в сервиза и завъртях стяртера проблемът се беше самоотстранил.
Та предполагам че акомулатора ми е получил нещо като топлинен шок и като се е охладил е проимал малко ток.
Публикувано: 07 ное 2005, 18:49
от racer11
за стартера трябва доста повече ток, отколкото за радиото...ако няма достатъчно ток, не ще да върти. а при даване на ток с кабели, ако е доста паднал акумулатора, "колата" донортрябва да поработи извастно вереме при свързани кабели, за да се възбуди "мъртвия" акумулатор. това време варира м/у 1 и 10 минути в зависимост от това колко мъртъв е акумулатора, колко силен е акумулатора на колата донор и какво е сечението на кабелите. по-дебели кабели=по-малко време за възбуждане

Публикувано: 08 ное 2005, 10:11
от vikik
Така и не разбрах от какво стана това, но акомулатора ми е МНОГО зле макар че е Варта, от нов още не иска да работи както трябва, връщах го за рекламация и ми казаха че си бил наред сего си го ползвам защото нямам пари за друг.