Проблем - датчик за температурата (ECT сензор)
Публикувано: 06 апр 2008, 11:50
Здравейте,
От известно време имам следния проблем...
Сменях тялото в което стои термостата на мондеото...
Това което взех от морга си беше комплект с двата датчика....горния за перката и долния за температурата..
Сега след около 1000км пробег се появи следния проблем..
Стрелката за темп на таблото на уредите стои постоянно в червено....вчера забелязах че инсталацията на въпросния датчик е оголена и окъсила, да но след подмяната и не се промени нищо...паля...като че ли се държи нормално до като позагрее...показва средата на скалата...после отива в червения сектор като едва към края му се вкл перката на радиатора....
Мерих моя стария датчки и този които е сега на колата при една и съща темп показваха еднакво съпротивление...
Възможно ли е да са повредени така че да този сегашния да има различна стойност при по висока темп .....
Датчика резистор ли е или някакъв полупроводников елемент ?
Как се предава информацията от този датчик към стрелката на уреда...има ли някаква механика или... ?
Карам колата постоянно в червено...като тази стойност е недействителна.....просто иначе би блокирал мотора....
Някакви идеи.....?
От известно време имам следния проблем...
Сменях тялото в което стои термостата на мондеото...
Това което взех от морга си беше комплект с двата датчика....горния за перката и долния за температурата..
Сега след около 1000км пробег се появи следния проблем..
Стрелката за темп на таблото на уредите стои постоянно в червено....вчера забелязах че инсталацията на въпросния датчик е оголена и окъсила, да но след подмяната и не се промени нищо...паля...като че ли се държи нормално до като позагрее...показва средата на скалата...после отива в червения сектор като едва към края му се вкл перката на радиатора....
Мерих моя стария датчки и този които е сега на колата при една и съща темп показваха еднакво съпротивление...
Възможно ли е да са повредени така че да този сегашния да има различна стойност при по висока темп .....
Датчика резистор ли е или някакъв полупроводников елемент ?
Как се предава информацията от този датчик към стрелката на уреда...има ли някаква механика или... ?
Карам колата постоянно в червено...като тази стойност е недействителна.....просто иначе би блокирал мотора....
Някакви идеи.....?