Помагайте Форд Ескорт не гасне
Публикувано: 03 май 2008, 14:16
Здравейте колеги!
Имам форт ескорт 1,6 бензин пълен инжекцион модел 1995г. От скоро имам проблем- остава на контакт колата и затова не иска да загасне двигателя. Ако откача и закача акумулатора, контакта се разпада до следващото подаване на контакт. Без един предпазител се оказа че може да работи колата и всичко да и е наред. Този предпазител е № 20 – 25 А и е за моторчето на отоплението. Странното е се че и без него отоплението си върти. Реших да видя откъде се храни и намерих че е през № 11 – 10 А който е за контролни лампи на таблото. Който и да е изваден от двата предпазителя колата си работи, загасва и лампите на таблото си светят и мотора за отоплението върти. Нормално мотора за отоплението трябва да се храни през предпазител № 20 и тока да минава през силовите контакти на едно реле контактно което е 70 А. Когато е изваден предпазител № 20 , моторчето върти през № 11 без да минава през контактното реле. При поставени всички предпазители отоплението предпочита веригата на № 11 и тока се разпределя така № 11 -10,5 А и № 20 -2,5 А. Това обяснява защо намерих предпазител № 11 завишен двойно. Сега карам с изваден № 11 да не се товарят контактите на контактния ключ. Моля който е с повече опит и знания да помогне
Имам форт ескорт 1,6 бензин пълен инжекцион модел 1995г. От скоро имам проблем- остава на контакт колата и затова не иска да загасне двигателя. Ако откача и закача акумулатора, контакта се разпада до следващото подаване на контакт. Без един предпазител се оказа че може да работи колата и всичко да и е наред. Този предпазител е № 20 – 25 А и е за моторчето на отоплението. Странното е се че и без него отоплението си върти. Реших да видя откъде се храни и намерих че е през № 11 – 10 А който е за контролни лампи на таблото. Който и да е изваден от двата предпазителя колата си работи, загасва и лампите на таблото си светят и мотора за отоплението върти. Нормално мотора за отоплението трябва да се храни през предпазител № 20 и тока да минава през силовите контакти на едно реле контактно което е 70 А. Когато е изваден предпазител № 20 , моторчето върти през № 11 без да минава през контактното реле. При поставени всички предпазители отоплението предпочита веригата на № 11 и тока се разпределя така № 11 -10,5 А и № 20 -2,5 А. Това обяснява защо намерих предпазител № 11 завишен двойно. Сега карам с изваден № 11 да не се товарят контактите на контактния ключ. Моля който е с повече опит и знания да помогне