Кабели за високо напрежение

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Кабели за високо напрежение

Мнение от Sasho85 » 18 май 2008, 22:28

Искам да попитам на два от кабелите за високо напрежение имам увит кабел около 0,75 квадрата. Увитата част заема около 2 см от кабела за високо напрежение. Другия край на навития кабел влиза във връзката с кабели които отиват към EDIS-a.
Въпросът ми е за какжо служи този кабел. Според мен е някаква намотка, която следи импулсите които минават през кабелите за високо напрежение, но ми изглежда побългарено.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
petermr
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 17 май 2008, 08:20
Модел на автомобила: mondeo kombi-1,6, 16v zetek E-97y12m
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от petermr » 18 май 2008, 22:55

имаш ли газова уредба-и фабрично ли са поставени или са намотани с изолирбанд?

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от Sasho85 » 18 май 2008, 23:40

Имам газова уредба и не вярвам да са фабрично намотани, защото са залепени с изолирбанд както предположи.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
petermr
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 17 май 2008, 08:20
Модел на автомобила: mondeo kombi-1,6, 16v zetek E-97y12m
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от petermr » 19 май 2008, 07:27

Както сам си предположил-това са датчици за газта(газовия инженкцион следи по тях разни негови си работи) :D

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от Sasho85 » 19 май 2008, 12:06

Само, че нямам газов инжекцион. Горивната уредба по-принцип е ЕЕС-ІV, но газта не се впръсква от инжектори, а от изпарителя отива във всмукателния колектор.
С една дума-най-обикновенна газова уредба.
Автомобилен ретро клуб Shark

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от Любо » 19 май 2008, 13:07

Пак з агазовата става въпрос, струва ми се... От тези намотки се взима информация за оборотите. Предполагам, че газовата ти е направена да се включва, когато стигнеш някакви обороти. (Може да има и зависимост от температурата, може и да няма, в случая е без значение). От тези намотки се казва на газовата с какви обороти работи двигателя.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от Sasho85 » 19 май 2008, 18:44

*00124* Да бе не се бях сетил. Газовото превключва над 4500 оборота и при първоначално палене на двигателя
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
petermr
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 17 май 2008, 08:20
Модел на автомобила: mondeo kombi-1,6, 16v zetek E-97y12m
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от petermr » 19 май 2008, 20:31

Правилно-за газ инжекциона,кабелите са 4.При теб са два(не съм догледал).Няма за какво др да има там допълнително поставяни.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кабели за високо напрежение

Мнение от Sasho85 » 20 май 2008, 22:03

Не трябва ли да са поставени върху кабелите на I и IV или на II и III цилиндър, защото при мен са на I и III.
Автомобилен ретро клуб Shark

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта