Страница 1 от 1
					
				Угасна ей така..
				Публикувано: 06 ное 2005, 19:49
				от koceto_eskort
				днес като се пребирах от село и колата угасна , ей така по време на движение. добре , че беше в населено място. погледна я местния техник и каза , че е бобина или комутатор  
 
 
колата е форд ескорт 1.4 86г.  
тази думучка комутатор съм я чувал, но нито знам каде се намира в колата. нито знам за какво служи. 
моля за малко помощ. според вас каде ще е проблема? ще обесните ли за този комутатор. (дори незнам така ли се пише)
 
			
					
				
				Публикувано: 07 ное 2005, 18:49
				от koceto_eskort
				такаа днес обиколих и намерих комутатор (цена 65лв. уш немски). смяната е елементарна. за цитирания ескорт комутатора се намира под делкото. всъщност е хванат от долната страна на делкото с две малки болчета.
сега колата работи ОК. но се появи друг проблем. като натискам едвам педала на газта колата върви. а като натисна повече колата гасне  
 
 
някакви идей от какво може да се получава така? м/у другото това и преди го е правила но се беше оправило, сега пак почна.
 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2005, 18:11
				от geniy
				Колега,а като дадеше контакт помпата работеше ли ,защото сега и аз имам подобен проблем,няма ток в кабелите на свещите,но не се чува и шума от помпата , а тя работи със сигурност?Благодаря!!!
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2005, 20:24
				от koceto_eskort
				Ами да ти кажа незнам за помпата...изобщо несъм обърнал внимание. извади кабела от бобината към делкото. извади го от страна на делкото и завърти стартера, ако няма искра значи е заминал комутатора (99%) или бобината (1%). 
дано съм ти бил полезен. ако има нещо питай.
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2005, 20:30
				от geniy
				koceto_eskort написа:Ами да ти кажа незнам за помпата...изобщо несъм обърнал внимание. извади кабела от бобината към делкото. извади го от страна на делкото и завърти стартера, ако няма искра значи е заминал комутатора (99%) или бобината (1%). 
дано съм ти бил полезен. ако има нещо питай.
Сега видях ЛС.Благодаря Ти за бързия отговор.Аз извадих кабела на 1-ви цилиндър и така разбрах,че няма ток в свещите.Но ако това е проблема,защо няма да работи и помпата,дали е вързана работата на бобината с помпата?
 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2005, 21:57
				от seven
				Escort 1.4 CL е предполагам междинката а и щом става дума за комутатор вече е сигурно. Този модел е с карбуратор, т.е. бензиновата помпа е механична. Така че няма как да сравнявате двата автомобила.
ПП Колеги удобството на това че можете да посочите модела на автомобила се изразява в това да дадете всички данни за него. Модел, двигател, година на производство. Така не се налага да се гададе що е то "Форд Ескорт".
Поздрави
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 ное 2005, 22:50
				от geniy
				seven написа:Escort 1.4 CL е предполагам междинката а и щом става дума за комутатор вече е сигурно. Този модел е с карбуратор, т.е. бензиновата помпа е механична. Така че няма как да сравнявате двата автомобила.
ПП Колеги удобството на това че можете да посочите модела на автомобила се изразява в това да дадете всички данни за него. Модел, двигател, година на производство. Така не се налага да се гададе що е то "Форд Ескорт".
Поздрави
Ами и аз не се замислих,че годината е 1986/макар,че има и тогава модели с ел.помпа/  и може би става въпрос за механична бензинова помпа!!!А и колегата може и да не знае с каква е,та заради това да не е уточнил. 
 
   
  
 
			
					
				
				Публикувано: 10 ное 2005, 16:46
				от koceto_eskort
				seven написа:Escort 1.4 CL е предполагам междинката а и щом става дума за комутатор вече е сигурно. Този модел е с карбуратор, т.е. бензиновата помпа е механична. Така че няма как да сравнявате двата автомобила.
ПП Колеги удобството на това че можете да посочите модела на автомобила се изразява в това да дадете всички данни за него. Модел, двигател, година на производство. Така не се налага да се гададе що е то "Форд Ескорт".
Поздрави
с карбуратор съм, което предполага че ми е механична бензиновата помпа.
 
			
					
				
				Публикувано: 10 ное 2005, 16:54
				от geniy
				Да,да сетих се,но след поста на seven.Сега чакам да ми донесат,ако имат де,друга бобина и ще пробвам дали ще запали.Благодаря!!!
			 
			
					
				
				Публикувано: 11 ное 2005, 17:59
				от geniy
				koceto_eskort написа:Ами да ти кажа незнам за помпата...изобщо несъм обърнал внимание. извади кабела от бобината към делкото. извади го от страна на делкото и завърти стартера, ако няма искра значи е заминал комутатора (99%) или бобината (1%). 
дано съм ти бил полезен. ако има нещо питай.
Никога не пробвайте така за искра,че може да замине компютъра/ или друго от електрониката/ .Извадете кабела на някоя от свещите и сложете една свещ /ако имате резервна в колата/ допрете я хубаво на маса и някой да върти.Моя проблем е почти решен,но в мойта тема съм го описал.Благодаря за отзива!!! 
 
   
  
 
			
					
				
				Публикувано: 12 ное 2005, 18:30
				от seven
				Колега, ти май не правиш никаква разлика между различните двигатели и модели на ескорта ? 1,4 '86 година е карбураторна както вече казахме и малко не са и слагали комп когато са я правили. Иначе си прав за начина по който се тества има ли искра или не.
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 ное 2005, 20:56
				от geniy
				seven написа:Колега, ти май не правиш никаква разлика между различните двигатели и модели на ескорта ? 1,4 '86 година е карбураторна както вече казахме и малко не са и слагали комп когато са я правили. Иначе си прав за начина по който се тества има ли искра или не.
Но той има комутатор,който гори веднага!!! 
 
   
  