Свещи за дизел
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Свещи за дизел
Здравейте колеги! Изникна ми следният проблем-от скоро като дам на контакт и ми изгасне лампата на подгревателните свещи (моторът е 1,8 дизел `92г.), колата пали без проблем, но след няколко минути в движение ми светва отново. Не свети със същата яркост, а по-скоро мъждука. Няма промяна в поведението при ниски и високи обороти. Може ли свещите да отиват или релето или нафтата е зле? Интересното е, че това се появи, когато стана студено и че не го прави всеки път!
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ми не съм специалист по дизели, ама карам и такива от верме на време.та на повечето в упътванията пише, че ако светне лампата за подгр на свещи по време на движение възможностите са две: 1. некачествена нафта и 2. проблем в системата за впръскване на горивото. Е на ВСИЧКИ дизелови коли, на които ми е светвала лампата в движение проблема се е оказвал лоша нафта..Та за това бях толкова сигурен
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 03 окт 2005, 23:24
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Проблемчето няма никаква връзка с качеството на горивото.Подгряването на горивната камера с помоща на свещи е необходимо при палене на двигателя.Усъвършенстването на дизела през годините доведе до въвеждането на предкамера,която спомогна за по "меката" работа на дизела.Въвеждането на предкамера има недостатък че без подгряване двигателя не пали. Имал съм същия проблем като причината беше малко куриозна.Карах Фолксваген бус TD и понеже бях вързал контактния ключ на голяма и тежка връзка ключове:lol: при ускоряване кючовете се люлеят и в движение изключваха за момент контакта.Следствие лампата за подгряване светваше, а двигателя не може да угасне понеже съм на скорост и в движение.Тая куриозна ситуация реших като махнах тежката връзка ключове от контактния ключ.Мисля че проблема на колегата е в контактния ключ и лош контакт между контактните пластини в него.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз силно се съмнявам, че е от качеството на нафтата! На моята съм слагал няколко пъти кофти нафта, всичко друго е ставало(гори повече, не върви...) ама лампа не ми е присвяткала!
В нормалната ГНП няма никаква елктроника и датчици които да "усетят" лошата нафта. Моето мнение е, че трябва да отидеш до някои "автоел." услуги и да им кажеш за проблема. Предполагам, че е някоя лоша връзка, лошо замасяване...
В нормалната ГНП няма никаква елктроника и датчици които да "усетят" лошата нафта. Моето мнение е, че трябва да отидеш до някои "автоел." услуги и да им кажеш за проблема. Предполагам, че е някоя лоша връзка, лошо замасяване...
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
хич не се притеснявай! от такъв проблем с тая кола на път няма да останещ, но погледни жиците и най-вече релето и таймера за свещите щото някоя студена сутрин няма да запалиш. Фордовия дизел пали трудно дори с една неработеща свещ, а при такъв проблем отказват и 4-те поради липса на захранващо напрежение.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Няма смисъл да спориме коя кола как пали /изкарах декември месец на две свещи - просто нямах пари/ - значи проблема ти най-вероятно се дължи на проблем в ел. инсталацията и от някъде /вероятно поради нарушена изолация на кабели/ чат пат при дупка се наместват и подават ток след релето. За това съдя по това, че не винаги ти свети лампата и свети по-слабо, тоест ампеража е по-нисък. Съветвам те да отидеш на ел. техник и да отстраниш проблема, за да не стане беля!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта