Проблем с алтернатора на Форд Кугър
Публикувано: 24 юли 2008, 01:25
				
				Здравейте,
нов съм във форума, но имам проблем с алтернатора на моя Форд Кугър. Ще разкажа малко предистория, надявам се да не ви отгеча.
Значи карам си колата извън града с 120-130 км/ч свества лапмата на акмулатора, в следващия момент светват датчиците на АБС, Тракшън и т.н. Бордовия компютър, скоростомера, оборотомера и климатроника изключват. Общо взето остава да работи само двигателя. Интересното е, че като върна оборотите на 900 което е на неутрална скорост всичко е нормално.
Както и да е на следващия ден паля да отивам по майстори и ми падна акумулатора добрах се до майстор. Сега е там, ще сваля алтернатора и се надявам да не е голяма повредата.
Въпросите са ми няколко.
Има ли вариант да не е от алтернатора?
Някой знае ли този алтернатор дали е подобен от Мондео да кажем?
Ако се налага да купувам нов(вотра ръка), дайте идеи къде мога да намеря?
Благодаря за вниманието.
			нов съм във форума, но имам проблем с алтернатора на моя Форд Кугър. Ще разкажа малко предистория, надявам се да не ви отгеча.
Значи карам си колата извън града с 120-130 км/ч свества лапмата на акмулатора, в следващия момент светват датчиците на АБС, Тракшън и т.н. Бордовия компютър, скоростомера, оборотомера и климатроника изключват. Общо взето остава да работи само двигателя. Интересното е, че като върна оборотите на 900 което е на неутрална скорост всичко е нормално.
Както и да е на следващия ден паля да отивам по майстори и ми падна акумулатора добрах се до майстор. Сега е там, ще сваля алтернатора и се надявам да не е голяма повредата.
Въпросите са ми няколко.
Има ли вариант да не е от алтернатора?
Някой знае ли този алтернатор дали е подобен от Мондео да кажем?
Ако се налага да купувам нов(вотра ръка), дайте идеи къде мога да намеря?
Благодаря за вниманието.

 ). така и при него като вдигне над 100 км/ч и всичко по таблото му умира, касетофона спира... като намали скороста и се оправят нещата. колата вървеше само докато имаше ток в акумулатора. с две думи динамото не зареждаше. отиде на майстор-оказа се че му е изпукал диодния блок. смениха му го заедно с четки и разни други простотий който подлежат на смяна (визирам конкретно лагер някакъв) и сега колата е пушка.струваше му 250 лв. при мен смяната на същия блок излезе 28 лв.
 ). така и при него като вдигне над 100 км/ч и всичко по таблото му умира, касетофона спира... като намали скороста и се оправят нещата. колата вървеше само докато имаше ток в акумулатора. с две думи динамото не зареждаше. отиде на майстор-оказа се че му е изпукал диодния блок. смениха му го заедно с четки и разни други простотий който подлежат на смяна (визирам конкретно лагер някакъв) и сега колата е пушка.струваше му 250 лв. при мен смяната на същия блок излезе 28 лв.