Тестов режим на таблото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 431
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от antipower » 14 юни 2016, 12:32

Здравейте колеги !
Някой може ли да даде информация за тестовия режим на Форд Фюжън 2003.
В него се влиза по същия начин като на фокус, но подменютата са различни (май).

tubleron
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 24 апр 2011, 23:00
Модел на автомобила: eskort
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от tubleron » 30 юни 2016, 09:47

И аз имам един въпрос. Ако се разминават показанията на тестовия режим и стрелките(оборотомер,километраж..) кое от двете е вярно?

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от addition » 30 юни 2016, 09:53

На тестовия режим. Сравнявал съм скоростта с GPS-а на телефона - GPS-а и тестовия режим показват еднакво, стрелката с 5км/ч повече.

tubleron
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 24 апр 2011, 23:00
Модел на автомобила: eskort
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от tubleron » 13 юли 2016, 20:13

Това се отнася и за оборотомера,нали. Защото преди да сваля таблото,белязах стрелките,но и сравних с тестовия режим и има разлика.И сега като го слагам,незнам по кои показания да се ръководя

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от addition » 13 юли 2016, 20:18

Моят оборотомер показва както тестовия режим. Няма причина да е различно, оборотите трябва да ги виждаш по стрелката такива, каквито са, докато стрелката на скоростомера нарочно е направена да показва повече, за да имаш малко запас и да не надвишаваш ограниченията.

Sent from my E2105 using Tapatalk

Lokoto
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от Lokoto » 17 юли 2016, 18:19

Ето и тези линкове за:
МК2: http://mr-fix.info/ford-focus-mk2-c-max-hidden-menu/
и МК3: http://mr-fix.info/ford-focus-mk3-hidden-menu/
Пробвано - работят!
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP

CARDI
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от CARDI » 20 юни 2019, 10:00

Здравейте!
Колата ми е Форд Фиеста 1,4тдци, 68к.с.,2004г.
Имам проблем с оборотомера. Ту работи, ту не. Пък и когато работи, ми се струва, че показанията не са достоверни. Стрелката се движи някак си "лениво", сякаш "буксува". Четох тук за това тест меню.
1. На Фиеста 2004г. има ли го - как се изкарва?
2. Мога ли там да изкарам оборотите на двигателя, за да видя дали уреда със стрелката не работи, или проблема идва от друго място?
3. Ако го има-мога ли да изкарам постоянно да показва оборотите на двигателя?
Благодаря!

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от Ozzie » 20 юни 2019, 10:27

CARDI написа:
20 юни 2019, 10:00
1. На Фиеста 2004г. има ли го - как се изкарва?
Като на всеки друг Форд.
Натискаш бутона за нулиране на дневния километраж и задържаш, даваш контакт, изчакваш стрелките да отидат в крайно положение и да се върнат обратно (май това се случваше първо), след това параметрите се сменяха с превключвателя за показанията на компютъра (или май беше с бутона за нулиране), не помня с точност. Има достатъчно клипчета в Ю-Тубето.
https://www.youtube.com/watch?v=E0yIbJ7yCpc
Показва оборотите, което те интересува.
Друго полезно в това меню е DTC, записаните грешки.
Повечето от другите параметри са ми мъгла.

P.S. Връзката за Фокус МкII в мнението над твоето е достатъчно изчерпателна и лесна за смилане.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от Ради-1 » 07 фев 2020, 22:32

Някой знае ли в тест менюто коя от двете температури е за двигателя и коя за антифриза? Първата се изписва 095С, а втората 095.С
Според този сайт - http://mr-fix.info/ford-focus-mk1-hidden-menu/ първото показание е за двигателя, а второто за антифриза
според този обаче - https://d.i10o.ca/notes/ford-focus-test-mode/ и двете стойности са за температура на охлаждащата течност, първата в Decimal, втората - в Hex

При мен винаги съм гледал първата стойност, и както и преди съм писал стига 108 градуса, но сега не знам на главата или на антифриза.
Проблемът е със втората стойност защото стига до 96 градуса и забива там. Дори шестицата е показана без опашка. Затова искам да разбера какво показание е това и кой датчик дава дефект и не отчита коректно

Изображение


Ето клип как градусите се вдигат бързо, стига 97, но забива и връща на 96

http://imgur.com/gallery/PAM5vBa

Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 08 фев 2020, 12:33

Ради-1 написа:
07 фев 2020, 22:32
втората - в Hex
В hex система точки не би трявало да се използват, а пък 095C в десетична система е 2396. Ако това са градуси, имаш разтопен двигател. :mrgreen:
*fe*

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от Ради-1 » 08 фев 2020, 15:10

Няма как, значи този линк не е актуален..
Още не мога да разбера защо показанията от втората температура спират на 97, връщат градус назад и блокират. Възможно ли е да е заради проблем с температурния датчик между втори и трети цилиндър?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта