Страница 1 от 1

ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА

Публикувано: 07 авг 2008, 12:22
от tzocho
Здравейте колеги!

Наскоро се появи следния проблем, сходен до някъде на описания в темата "Проблем с мигачите на Фиеста Мк.3 1989 год."
Различното при моя Ford Escort 1.8TDI (1996г.) е в това, че при подаден контакт на запалването, релето на мигачите се "разцъква" на неравномерни интервали от време при това без да светят мигачи и контролна лампа на таблото. При включване на аварийни и ляв или десен мигач релето подава ток и всичко си работи нормално. Допускам че проблема е някъде в кормилната кутия и имам намерение в скоро време да я демонтирам.
Ще ми бъде от полза ако някой може да помогне с предположение, съвет или личен опит!

Предварително Благодаря на всички отзовали се!

Поздрави!

Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА

Публикувано: 07 авг 2008, 23:37
от Edinuser
А сигурен ли си че е релето на мигачите а не някое друго реле ?

Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА

Публикувано: 08 авг 2008, 13:01
от tzocho
Сигурен съм - свалих горен и долен капак зад волана - релето се намира оляво и отдолу на кормилната колона. Това което не знам е дали при подаден контакт до него трябва ли да стигат 12V. Ако да - значи релето се самовъзбужда на случайни интервали. В противен случай проблема трябва да е кормилната колона - тук вече не знам как са свързани ключовете за мигачи и аварийни светлини. Доколкото прочетох в сходните теми те са на отделни вериги.

Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА

Публикувано: 08 авг 2008, 19:44
от tzocho
Проверих релето, *00127* ядец - не е от него! *072* Остава да е в кормилната колона, или ...?
Помагайте!

Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА

Публикувано: 09 авг 2008, 23:52
от Edinuser
Намери си първо ел. схема на автомобила, иначе само може да гадаем.

Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА

Публикувано: 11 авг 2008, 09:45
от tzocho
Колеги, проблема е открит =D>: - нагорели контакти на бутона за аварийните светлини. Греста и нагара са окъсили две съседни писти - малко профилактика и много търпение и *00940* .
И един съвет към всички на които им предстои да разглобяват кормилната колона - направете си снимки преди да пръснете всички лостчета, пружинки и контактни пластини. И най-вече - търпение му е майката!