Страница 1 от 1

Затоплена плюсова клема

Публикувано: 27 авг 2008, 22:37
от Sim3
Колеги, тъй като ми останаха съмнения относно това, че лесно се отървах с проблема за алтернатора, сега след всяко придвижване преглеждам клемите на акумулатора.
След като изминах около 20 км в града установих, че плюсовата клема е топла в сравнение с минусовата. Факт е, че плюса е от страната на двигателя и колата беше добре загряла, но възможно ли е да се загрява от това или проблема с ш... ния алтернатор остана висящ?
Моля за компетентно мнение нормално ли е при работа на двигателя да загрява плюса на акумулатора? *00147* X(:

Р.S. Пипа се с ръка предполагам че е около 30 - 40 градуса

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 28 авг 2008, 10:52
от dimotaxi
Колега,я си почисти хубаво клемата,малко грес сложи и я затегни хубаво,като няма хубав контакт и нагрява клемата.
P.S.Тази процетура я направи и на 2-те клеми/+ и -/!! *00143* *00143* *00143*

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 03 сеп 2008, 10:47
от Sim3
Смених керба на всички проводници към плюса и зачистих клемите и сега следя нещата, но не се наблюдава загряване. Явно наистина е имало лоша връзка.

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 26 дек 2008, 14:47
от chefo_ukr
аз днес забелязах че +клема загрява чак неможе да се пипмне

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 27 дек 2008, 08:45
от Sim3
Имаш няколко варианта - поне аз така процедирах:
- погледни всички възможни връзки към масата - местата където се свързват акумулатор (минус) с купето;
- смени си клемата на плюса на акумулатора - също не е сложно;
- измери си напрежението с което се зарежда акумулатора - трябва да е в границите между 13,8 - 14,3 V;
- пусни си тест за грешки на компа и виж да ли не ти дава някаква свързана с напрежението на акумулатора.
Дано проблемът не ти е свързан с ремонт на алтернатора, защото ако проследиш моите теми при мен всичко започна някъде там...
Успех!

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 27 дек 2008, 10:35
от chefo_ukr
той зарежда нормално проверявах го.Оба4а аз друг проблем имах не пали и от въртене се изтощава пък нямам зарядно да го зареда.може ли от това че се е разредил акумулатора и за това сега така да загрява докато се позареди?преди това го нямаше това загряване на клемата

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 27 дек 2008, 12:47
от Sim3
Преди да ми се случи това ми се наложи да сменя акумулатора.
Предния от половин година на компа ми излизаше грешка за ниско ниво на напрежението и един слънчев ден след дълъг преход извря и остана без електролит.
след това започна проблем с зарядното напрежение от алтернатора, загряване на плюсовата клема, игра на уредите на таблото.
Това, че не пали и ти се налага да въртиш повече си е проблем, който първо трябва да бъде отстранен.
Прерових много във форумите и най вече руския и мисля че проблема около загряването е лоша връзка на минуса.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=23740" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21748" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21804" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Затоплена плюсова клема

Публикувано: 27 дек 2008, 15:52
от chefo_ukr
ще ги провера ама явно не съм бил сложил хубаво клемите щот аз свалях слагах тей на бързо зареди едно реле под акумулатора