Темата ме подсети да си проверя едната от крушките, нещо светеше с някаква сянка на част от циферблата. Реших и направих няколко снимки от операцията по разглобяването на таблото.
Първо инструмента..., нормална дължина кръстата отверка, ако имате и такава дълга работата е песен, един медицински инструмент

които ползвах за пинсета.
трите видии, които закрепват ограждащата (рамка) пластмаса на таблото
гумата от продължението на "калъфа" на волана
подпъхната е във въпросната рамка и се държи на тея гумени зъбчета, издърпва се леко от единия края към другия
изваждаме буксата от копчето за отваряне на багажника и можем да отстраним рамката, за по-лесно премахване на въпросната рамка, преместих волана в най-долна позиция и го изтеглих към мен понеже пречи
отвиват се четирите винта които закрепват таблото
таблото е освободено, остава внимателно да се издърпа и завърти настрани, жила няма има само една букса
таблото завъртяно, достраша ме да вадя буксата, понеже не можах точно да видя дали няма нещо законтрящо по нея, по-трудно е така, но с малко нерви става

На горния ред съм оградил трите големи крушки, които осветяват всички циферблати. Тази долната е за цифровия дисплей и е малка, като останалите по таблото.
ето ги и въпросните крушки, като на габаритите във фаровете са
Спокойно може да си ги набавите предварително, 12V 5W са. Продават се без фасунките, а сигурно има и комплект. Желателно е да се сменят и трите, понеже както споменах по-горе ще има разлика в силата на светлината

, между нови и стари. Не знам за вас, ама мен лично ме дразни това и свалях таблото предния път два пъти. Понеже го правих през деня и нямаше как да видя разликата.
това е резултата
Извинявам се за качеството на снимките, снимах с телефон и с една ръка и някой не са фокусирани добре (пък и в 18 и нещо си часа, сумрак и т.н.).