Страница 1 от 1
имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 18 ное 2008, 23:58
от hriss
Лампата над часовника мига постоянно при подаване на контакт.Стартера вьрти но няма палене.
Какьв може да е проблема?
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 19 ное 2008, 09:26
от samsung_bg
Аз съм си направил резервен ключ без чип. С него мога да дам контакт и както казваш лампата над часовника мига постоянно, но стартера НЕ върти.
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 19 ное 2008, 18:34
от hriss
това се получи след смяна на гнп,за която сьм сигорен че работи тьи като я свьлихме от работеща кола.
дали не трябва да се обучи ком.кьм нея?
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 19 ное 2008, 22:10
от kriki
До колкото разбирам двигателят ти не е commonrail а е с най обикновенно ГНП само дето на помпата има електроника която подава захранване на горивният клапан ако си познае чипът който е в ключа. От тук на татък имаш 3 варианта за деиствие
1 - Ако можеш взимаш ключа на колата от която си взел помпата (Колкото повече ключа има по добре вземи ги всички),в задния краи на ключа има синьо или червено капаче, махаш го и вадиш чипът от вътре като го поставяш на мястото на твоя чип. Поне за мене е най безболезнен стига да можеш да си набавиш ключовете след което можеш да върнеш ключовете с твоите чипове вътре в тях те вече не ти вършат работа
2 - Отиваш някъде където имат съответната диагностична апаратура , най вероятнов МР а можеш да пробваш и при ключар там ти казват на помпата че това са нейните чипове и тя заработва
3 - Той обаче е приложим само ако помпата ти е най обикновенна, ако е с електронна газ или друго от този род тозивариант отпада. Въоржаваш се с флекс, чук, секач и прбой, огледай помпата трябва да видиш едно желязо под което да влизат и няколко кабела. То е стегнато с онези модерни болтове дето като се стегнат до определено усилие главата им се къса и след това нямат развиване, тозаради това са ти нужни гореспоменатите инструменти след като свалиш желязото разкачаш всичката електроника и подаваш на горивния клапан захранване при контакт което така или иначе го имаш на някой от кабелите които стигат до помпата след тази финна процедура трчбва да запали и вече няма да имаш имобилайзер наи многа да ти се наложи да откачиш и лампичката на часовника ако остава да мига
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 19 ное 2008, 23:41
от kriki
Относно вариант 1 съм длъжен да се извиня за неточната информация и да да внеса следната поправка:
Чипът се разпоснава от модул на имобилайзера който праща информацията в друг моодул който така и не знам каква точно функция изпълнява (Powretrain control modul),но има допирни точки и с веригата за управление на стартера и вече от този модул информацията отива в помпата.
от тук следва че при този вариант най - вероятно стартера няма да върти. Не е проблем обаче тази блокировка да се отстрани и то доста лесно.само се се откача единкабел и се дава към маса. Въпреки това сериозно се съмнявам,че автомобилът ще запали при това положениетака че май най - интелигентен вече ми се вижда варианта с обучаването. Все пак ако не ти представлява проблем пробвай това с смяната на чипчетата може пък и да стане.6те съм благодарен ако кажеш в крайна сметка какво е станало.

Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 20 ное 2008, 22:28
от hriss
минах през доста майстори и всички ми казах че имобилайзера е кодиран и кьм помпата и трябва да прехвьрля
електрониката от старата гнп или в МП на адаптация но дерели кожи там
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 21 ное 2008, 22:41
от kriki
мога да проверя колко ще е в МП че чести4ко ходя там ама ще е другата седмица.
А за прехварлянето на електроника та смятам че ще е доста трудно, още повече че трябва да се свали здрава. Аз лично не съм заглеждал как е при фокуса но на пежо и рено съм свалял на форда няма да е по лесно. даже реното го ппавих на скоро и тази електроника беше в самия клапан. На всичко отгоре той беше направен за някакъв адски странен ключ и се налойи да го развиваме с секача.след което слойихме на негово място най обикновен от друга кола, ако и на форда е така не знам как ще го развиеш цял и здрав но успех все пак, а мейдувременно ако ми попадне дизелов фокус ще поогледам как стоят нещата
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 22 ное 2008, 10:00
от focusfocus
Спец ключар цена 35 лева за препрограмиране на ключ.
Пс. м/ у другото продавам ключ.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=18654" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 26 ное 2008, 21:27
от hriss
проблема решен в МП за 20минути
смяна на софтоера
Re: имобилаизер fcus 2000 г.
Публикувано: 28 ное 2008, 00:21
от kriki
Значи мина по варинт 2 разбрах че е станало бързо но все пак ако не е тайна какво ти струва това удоволствие