Страница 1 от 1
Проблем с паленето
Публикувано: 03 яну 2009, 02:50
от Maho
Предварително да кажа, че разгледах всички теми. И съм много объркан.
Проблема е следния катото си палеше карам си аз на една площадка на снега въртя си се ( без да я настъпвам много нормално ), спирам да пусна една вода изгасям колата качвам се въртя кюча и не пали...ток има, а стартера не върти чува се само едно чаткане и до там... на бутане пали много лесно въпреки на сняг като ме бутнаха запали.
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 03 яну 2009, 11:51
от paci
На petкoff_pl така в движение му загина акумулатора тук в Плевен.
Някой беше прехвърлил топката на друг да го обслужи.
Другия си питал оная раота и лекикнко му се бяха показали ребрата.
Останал без вода и до там беше.
На твоя може и клетка да е умряла, може и да не зарежда генератора.
Провери ги тия раоти.
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 04 яну 2009, 12:53
от kriki
Аз също залагам на акумулатор. Има ток за лампите ама консумацията на стартера е огромна като е по слаб акумулатора в момента в който се опита да включи стартера напрежението пада и той изключва и от там идва чаткането. Може да има прекъсната клетка а може и просто вече да му е дошло времето. Провери си и дали зарежда защото често първо хвърляме стария акумулатор и след като за нула време умре и новият, чак тогава се сещаме че проблема е в генератора. Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло. С включени консуматори не трябва да пада под 13.5 волта, в краен случай до 13 волта. Ако като мериш с включени консуматори напрежението е по-ниско може да вдигнеш оборотите до 2000 или 3000 ако и тогава не влезе в гореспоменатите граници честито

имаш си генератор за правене. Но не се притеснявай обикновенно за генератора се минава само с четки, а те са стотинки. На някой генертори са на самия регулатор и тогава е най-добре да си вземеш нов регулатор май беше под 20 лева УСПЕХ.
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 04 яну 2009, 13:27
от paci
kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.
Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 04 яну 2009, 16:30
от stoy@n
Има голяма вероятност да е от акумолатора,но аз бих предположил "автомата"(влключвателя) или втулки на стартера

.Тези проблеми също се появяват от веднъж....
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 04 яну 2009, 17:15
от kriki
paci написа:kriki написа: Трябва да зарежда около 14 волта, ако е нормално всичко правиш второ замерване но след като включиш фарове, парно, подгрев на задно стъкло.
Топлото от парното идва от подгретия антифриз който охлажда двигателя.
Единствената му връзка с ел. инсталацията му е както е при мен с ел. клапан който спира и пуска антифриз към радиаторчето в купето.
Така, че и да пуска топло и да не пуска това изобщо не товари инсталацията.
Виж ако му говориш за вентилатора на купето, то тва вече е съвсем друго нещо.
Точно вентилатора имах предвид

че той е големичък консуматор, а иначе това клапанче изобщо не го броя то е съвсем слабо. Студено топло важното е де духа на макс
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 05 яну 2009, 02:17
от Maho
Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 05 яну 2009, 06:42
от paci
Maho написа:Акомулатора го купих Май месец ( все още е в гаранция ). Дали да не зема да го заредя ?
Виж си хороскопа и прецени
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 05 яну 2009, 18:19
от spartak_75
Здрасти, бат' Махо!
Преди около година и половина имах същия проблем. Като замерваш-тоци всякакви-акумулатор на 6+, стартер отличен, алтернатор също, ама кат' нище дъ пали

Оказа се лабава маса от двигателя към купето-три оборота с глюч13 и заспа като у тях!
Хайде със здраве и успешен старт на заранта!
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 09 яну 2009, 19:53
от Maho
Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акомулатора.
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 10 яну 2009, 07:39
от paci
Maho написа:Заредих акомулатора - нищо пак същата работа. Утре ще провам да зема ток от друга кола, дано запали, а проблема да е бил в акУмулатора.
Направо сложи акумулатора от другата кола на твоята.
Давали са ми ток така и отново не успях да запаля защото акумулатора беше мъртвец.
Ако и твоя е укъсил нещо няма да успеете с подаване на ток от другата кола.
Докъто работи двигателя обаче да не ти хрумне да сваляш акумулатора!
НЕ ГО ПРАВИ!!!
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 11 яну 2009, 02:45
от Maho
Проблема беше в бубината - вече е решен !

Re: Проблем с паленето
Публикувано: 11 яну 2009, 12:55
от kriki
Re: Проблем с паленето
Публикувано: 11 яну 2009, 21:22
от Maho
Бубината за включване на стартера
