проблем с пад на волтаж до бобината
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 яну 2009, 12:31
- Модел на автомобила: ford escort
- Status: Извън линия
проблем с пад на волтаж до бобината
Здравейте, от няколко дни имам проблем със запалването на моя форд ескорт 95г. 1.6 16в зетек, стартера върти но не запалва, сменях акумолатора, но ток на кабелите на свещите не хвърлят искра. когато премерих волтажа на буксата на бобината беше 10в. чува се когато върти стартера някакво щракане на реле но не пали. има приток на гориво. когато ме теглят пали, но като порабити малко оборотите падат на 0, и пак не пали. вече не знам какво да правя. ходих до майстор и там имаше още два форда със същите проблеми
.приемам съвети 


- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с пад на волтаж до бобината
Окислена клема....някъде...може още на ключа да е.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с пад на волтаж до бобината
А може и още от таблото с бушонитеS_C написа:Окислена клема....някъде...може още на ключа да е.
Сваляне и презапояване на всички спойки.
Тия дето чекат при тях още фордове с такъв проблем няма да ви свършат раота.
Ще им кажеш тва за таблото ще намерят къде се губи ток, ще турят мост от някъде да пуснат, но таблото ти го е хванала чумата и се налага да се лекува щото вероятно ще изкочат още проблеми.
Ако проблема е в таблото намери някой който е правил тази процедура за да ти го направи грамотно да не береш ядове.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: проблем с пад на волтаж до бобината
Според мен е окислена букса.На старата ми фиеста имаше такъв проблем и има тема за това.Сменяхме комутатори , датчик на Хол и даже ЕКУ-то.Не ставаше и не ставаше.Накрая един майстор я оправи и с половин уста обясни, че с малка бургийка е чистил буксите от вътре от окис, но коя не разбрах.Датчика на Хол и бобината се мерят с омметър.Това като стойности го има в аутодатата и могат да се проверят, за да е сигурно, че работят. Мисля, че проблема е в буксите и дано съм бил полезен.
Успех!
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта