Страница 1 от 1
проблем с пад на волтаж до бобината
Публикувано: 03 яну 2009, 12:45
от o.vladislav
Здравейте, от няколко дни имам проблем със запалването на моя форд ескорт 95г. 1.6 16в зетек, стартера върти но не запалва, сменях акумолатора, но ток на кабелите на свещите не хвърлят искра. когато премерих волтажа на буксата на бобината беше 10в. чува се когато върти стартера някакво щракане на реле но не пали. има приток на гориво. когато ме теглят пали, но като порабити малко оборотите падат на 0, и пак не пали. вече не знам какво да правя. ходих до майстор и там имаше още два форда със същите проблеми

.приемам съвети

Re: проблем с пад на волтаж до бобината
Публикувано: 03 яну 2009, 14:33
от S_C
Окислена клема....някъде...може още на ключа да е.
Re: проблем с пад на волтаж до бобината
Публикувано: 03 яну 2009, 14:39
от paci
S_C написа:Окислена клема....някъде...може още на ключа да е.
А може и още от таблото с бушоните
Сваляне и презапояване на всички спойки.
Тия дето чекат при тях още фордове с такъв проблем няма да ви свършат раота.
Ще им кажеш тва за таблото ще намерят къде се губи ток, ще турят мост от някъде да пуснат, но таблото ти го е хванала чумата и се налага да се лекува щото вероятно ще изкочат още проблеми.
Ако проблема е в таблото намери някой който е правил тази процедура за да ти го направи грамотно да не береш ядове.
Re: проблем с пад на волтаж до бобината
Публикувано: 03 яну 2009, 18:29
от pifivo1
Според мен е окислена букса.На старата ми фиеста имаше такъв проблем и има тема за това.Сменяхме комутатори , датчик на Хол и даже ЕКУ-то.Не ставаше и не ставаше.Накрая един майстор я оправи и с половин уста обясни, че с малка бургийка е чистил буксите от вътре от окис, но коя не разбрах.Датчика на Хол и бобината се мерят с омметър.Това като стойности го има в аутодатата и могат да се проверят, за да е сигурно, че работят. Мисля, че проблема е в буксите и дано съм бил полезен.
Успех!