Страница 1 от 1

Стрелката за температурата бяга в крайно дясно

Публикувано: 03 яну 2009, 18:14
от raoccars
Честита Нова 2009 Година
Желая на всички колеги крепко здраве и много радост!
Днес смених маслото и филтрите и след запалване на двигателя за да изляза от канала на сервиза,забелязах че стрелката на температурния датчик плавно премина цялата скала и зае крайно дясно положение и си остана там докато не изключа от контакт.След изключване стрелката се връща както обикновено в крайно ляво т.е. под белия квадрат
Споделих проблема с момчетата от сервиза и решихме че не може да има връзка между смяна на масло и температурен датчик
Ако някой е имал такъв проблем нека сподели
Интересува ме също къде се намира датчика който управлява стрелката
Благодаря предварително :):

Re: Стрелката за температурата бяга в крайно дясно

Публикувано: 03 яну 2009, 19:17
от maistorabg
Сигурно се е откачил кабела на датчика,и се е опрял на маса :wink:

Re: Стрелката за температурата бяга в крайно дясно

Публикувано: 03 яну 2009, 20:24
от paci
Коя модификация е тази Фиеста?

Провери си и масата от двигателя до купето

Re: Стрелката за температурата бяга в крайно дясно

Публикувано: 04 яну 2009, 11:19
от Des
Звучи като моя проблем (http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=24448" onclick="window.open(this.href);return false;), аз смених и водна помпа, и датчик, и термостат, и гърнета и нищо дотук... Оказва се много чест проблем като чета по форумите, но разумно рещение не намирам... Пресвързах всички маси по купето (това беше възможен вариант), но и това не помогна. Дано някой, който е успял да се справи с проблема каже как...

Re: Стрелката за температурата бяга в крайно дясно

Публикувано: 04 яну 2009, 16:38
от raoccars
Фиестата е ENDURA DE 1.8L 60 к.с 97 година
Някой знае ли кой е датчика който мърда стрелката и къде се намира той ,на блока или на радиатора :(

Re: Стрелката за температурата бяга в крайно дясно

Публикувано: 04 яну 2009, 19:20
от Des
При мен (Фокус 1,6 зетек) се намира на главата, посредата между свещите (между 2ри и 3ти цилиндър била най-горещата точка на двигателя) там е навит в един глух отвор. Ако имаш аутодата погледни как е при теб, там е дадено.