Страница 1 от 1

акумулатори

Публикувано: 10 яну 2009, 14:06
от whitey
братлета, препоръчайте ми акумулатор моля ви
колата ми стана като gsm карам през деня и вечер зареждам акумулатора за да запали сутринта
той по начало си беше стар и за смяна ама вече не мога така и ще трябва да се снабдя с нов и искам съвет какъв да си купя
колата ми е ford escort 1.6 d

Re: акумулатори

Публикувано: 10 яну 2009, 14:24
от whitey
ееее мерси много за положените усилия и безценните съвети
сега остана да почерпя >:D<:

и забравих да попитам колко ще ми стува ?

Re: акумулатори

Публикувано: 10 яну 2009, 20:32
от mitko1962
Използувам темата,само да попитам за съвет.Налага се да подавам ток на съседа от моя акумулатор за да запали.Имам кабели които съм купил,но никога не ми се е налагало и сега незнам има ли някаква последователност при свързването.Да не объркам нещо,че да прецакам и моя акумулатор.Кажете как става свързването

Re: акумулатори

Публикувано: 10 яну 2009, 20:45
от tosho
Твоя min към неговата маса и после + със +.

Re: акумулатори

Публикувано: 10 яну 2009, 20:49
от tosho
А на схемата - е така както написах ;) Имах пред вид че минус на маса а не към минус.

Re: акумулатори

Публикувано: 10 яну 2009, 22:40
от batista
tosho написа:Твоя min към неговата маса и после + със +.
tosho написа:А на схемата - е така както написах ;)
На схемата е правилното и обратното на последователност на това което си написал! Първо е плюс после минус! Като е добре минуса да се даде към двигателя. Е ако искаш да видиш искри може и по твоя.
Има още куп подробности относно процедурата, но основното е това също така е добре да се подберат и подходящи кабели.

Re: акумулатори

Публикувано: 11 яну 2009, 11:40
от ivailo rachev
извинете за тъпия въпрос,но не можах да разбера ч-та точка от грижите за акомулатора,в каквко се изразява тази процедура за затопляне :oops: :oops: :oops:

Re: акумулатори

Публикувано: 11 яну 2009, 17:34
от ivailo rachev
благодаря _friends_

Re: акумулатори

Публикувано: 11 яну 2009, 18:27
от HACKO
batista написа:
tosho написа:Твоя min към неговата маса и после + със +.
tosho написа:А на схемата - е така както написах ;)
На схемата е правилното и обратното на последователност на това което си написал! Първо е плюс после минус! Като е добре минуса да се даде към двигателя. Е ако искаш да видиш искри може и по твоя.
Има още куп подробности относно процедурата, но основното е това също така е добре да се подберат и подходящи кабели.
За 20г стаж многократно съм правил процедурата, винаги от акумулатор на акумулатор, без да се съобразявам с последователност на свързване и не съм имал проблеми. Естествено поляритета строго се спазва.