Страница 1 от 1

мондео 2.0 бензин 92г не пали

Публикувано: 04 фев 2009, 15:52
от tnikolov
Колата не пали. При даден контакт се включва вентилатора на радиатора. Никакъв признак за палене при въртене на стартер. Тогава се включват и лампите за ABS и лампата за пробуксуване. На контактния ключ липсва "чипче" за имобилайзера, но и около патрона не се вижда нещо което да прилича на имобилайзер. Някакви идеи?
Не е изключвателя за бензиновата помпа намиращ се в краката вляво.

Re: мондео 2.0 бензин 92г не пали

Публикувано: 05 фев 2009, 00:16
от evg2
Помпата чуваш ли/на контакт/? Лампите трябва да светнат преди положение "палене" на ключа,при студена кола вентилатора на радиатора не трябва да въртипри подаване на контакт /при изключен климатик/ако е имала аларма провери релето което прекъсва кабел на запалването??? Ток до бобина свещи???
Много неща могат да бъдат,ако не си на ясно кое точно е.... запътвай се към сервиз е по-добре от колкото да човъркаш!
Успех :idea:

Re: мондео 2.0 бензин 92г не пали

Публикувано: 05 фев 2009, 03:39
от tnikolov
Помпата не се включва при контакт, само ръчно от релето. Ток отива 12волта на средния извод на зап. бубина, но искра няма.На сервиз вече я карах и то на три.Вдигат рамене и толкова. Релетата и бушоните са в ред. Пък и тоя вентилатор....

Re: мондео 2.0 бензин 92г не пали

Публикувано: 05 фев 2009, 13:19
от Edinuser
Провери си бушоните и на двете табла - едното е в моторния отсек, другото в купето под кората в краката на шофьора. Виж куплунга на ECU-то да не е изваден ... или мокър!

Re: мондео 2.0 бензин 92г не пали

Публикувано: 05 фев 2009, 14:42
от by_cec
tnikolov написа:Помпата не се включва при контакт, само ръчно от релето
Как става това ? А вентилатора тръгва защото има проблем с датчика за темп на двигатела (скъсани връзки или повреден датчик).
За липса на искра може да виновен датчика на коляновия вал и отново връзките към него. За сега толкова.

Re: мондео 2.0 бензин 92г не пали - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Публикувано: 10 фев 2009, 14:53
от tnikolov
Оказа се замасил датчик на опорното 5 в. напрежение. От там компа губи ума и дума изчезват управляващите маси на инжекторите , бобините ,вентилатора, бенз.помпа и т.н. Дава симптоми на изгорял комп.
Все пак благодаря на колегите за съветите.