Страница 1 от 1
Проблеми със Стартера
Публикувано: 01 апр 2009, 16:13
от dedomras
Питането ми не знам дали е точно за тука, но съм направо бесен на стартера ми.
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов глас

Превърта на такива обороти че дори неще да прикюфка. Някой ако е имал същия проблем и се е справил с него него сподели как е игнорирал проблема!!!
Благодаря предварително!
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 01 апр 2009, 20:18
от dimbatami
колега дали проблема не ти е в зареждането на акумолатора да нямаш голяма консумация по време на работа на двигателя
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 01 апр 2009, 20:26
от HACKO
Я си прегледай масата и по точно кабела който свързва купето със двигателя, това което описваш е по скоро липса на добър контакт отколкото проблем със стартера.
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 01 апр 2009, 20:54
от dedomras
Ще проверя и зареждането и масите по двигателя ... напоследък много ме изнервя. Благодаря!
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 02 апр 2009, 09:48
от dimotaxi
dedomras написа:Питането ми не знам дали е точно за тука, но съм направо бесен на стартера ми.
Смених го с рециклиран и пак като загрее неще да пали.
Когато е студен двигателя и няма проблеми с паленето докато не стигне средата на температурата.
Двигателят ми е 1.6 EFI - CVH и изходните тръби са точно на задната част на стартера.
До преди половин час се занимавах с изолирането на температурата използваики алуминиевото фолйо което се намира над генерацията и изолира купето от температурата. Мислех че съм се справил, докато го карах вдигна нормална температура и по време на движение го тествах да пали и нямаше проблеми, докато не се прибрах и спрях. Пробвах го на място да запали, и пак съшата песен на нов глас

Превърта на такива обороти че дори неще да прикюфка. Някой ако е имал същия проблем и се е справил с него него сподели как е игнорирал проблема!!!
Благодаря предварително!
Не мисля ,че от наряването и не ще да пали,макар да имам огнеупорна преграда между стартера и изх. колектори(оригинална си е..),все пак при движение там се охлажда много.Виж си първо масата и зачисти всички връзки с контактен спрей,може и да има ефект...успех. >:D<:
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 02 апр 2009, 18:48
от dedomras
Днеска разглеждах обстойно и ще ходя да купувам спрей и да чистя, ако не е от това ще го вурлям в някое езеро

Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 02 апр 2009, 22:05
от naskoto
Стартера редукторен ли е или обикновен?Преди време имах такъв проблем,тъй като качих доста компресията на моя XR3i.Същата работа-като загрее не ще и да превърти даже.Нов акумулатор си купих-75Аh,същата работа...Реших да пробвам с редукторен стартер,стана работата,не съм имал после никакви проблеми.Такъв стартер можеш да вземеш от ескорт,мондео-турбодизел,рс 2000,мисля че и на зетек са такива,но не съм сигурен.Така че,ако можеш пробвай с такъв стартер и ако стане,направо го сменяй.
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 02 апр 2009, 22:58
от dedomras
naskoto написа:Стартера редукторен ли е или обикновен?Преди време имах такъв проблем,тъй като качих доста компресията на моя XR3i.Същата работа-като загрее не ще и да превърти даже.Нов акумулатор си купих-75Аh,същата работа...Реших да пробвам с редукторен стартер,стана работата,не съм имал после никакви проблеми.Такъв стартер можеш да вземеш от ескорт,мондео-турбодизел,рс 2000,мисля че и на зетек са такива,но не съм сигурен.Така че,ако можеш пробвай с такъв стартер и ако стане,направо го сменяй.
Каква е разликата че не ги разбирам мн мн .. да ти кажа имам 4 стартера моя стария си един от дизел рециклиран и още два незнам откаде се появиха

и ми писна да ги сменям да ги пробвам...

по какво да ги различа?
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 02 апр 2009, 23:16
от naskoto
Дизеловите са големи,тва е разликата външно с обикновен бензинов,а пък редукторния е малък,защото има предавка,която увеличава въртящия му момент и при тях няма значение дали е бензин или дизел,еднакви са.
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 04 апр 2009, 09:29
от dimotaxi
naskoto написа:Дизеловите са големи,тва е разликата външно с обикновен бензинов,а пък редукторния е малък,защото има предавка,която увеличава въртящия му момент и при тях няма значение дали е бензин или дизел,еднакви са.
Моя е редукторен и върти като бесен,толкова е малък,че не се вижда даже,но съм много доволен...... >:D<:
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 04 апр 2009, 10:42
от viktorjak
И аз имам един Ескорт и 3 години се боря с него.Същата работа , като загрее няма палене.Нося си едно голямо шише с вода и като загрее го изливам върху стартера и колата пали веднага.Сигурно 10 пъти съм го носил на ремонт никакъв ефект.Ел техници , диагностика нищо не откриха.Дано откриеш поне на твоя защо не пали и пиши да оправя и моя ако стане.
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 07 апр 2009, 16:04
от dedomras
Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец

скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 09 апр 2009, 09:45
от Invader
dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец

скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
Колега не бързай да купуваш акумулатор. При мен симптомите бяха същите. Оказа се, че шалтера на стартера е заминал. Смениха ми го преди месец и дори ми дадоха 3 месеца гаранция. Струваше ми 35 лв. От две седмици обаче пак почна с номерата и все не ми остава време да я върна да си я дооправят. Дано и при тебе това е проблема, че акумулаторите са майка си и баща си. Успех!
Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 09 апр 2009, 18:05
от naskoto
dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец

скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
СТАРТЕРА!!!смени го с редукторен и после ще ме черпиш

Re: Проблеми със Стартера
Публикувано: 09 апр 2009, 19:08
от dedomras
naskoto написа:dedomras написа:Днеска от сутринта си правя колата ... смених клеми ... почистих кадето имаше ръжда ... прегледах всичко обстойно и пръснах с контактен спрей всичко. Почна да пали дори когато загря до среда, и много се зарадвах ... следобед обаче карах малко изгасих пред един магазин, на излизане същите номера .. писна ми вече .. след малко отивам да си купувам акумулатор ако не е и от това, ще го хвърлям в езерото до Ботунец

скъса ми нервите тая кола ... макар да съм много доволен от него .. мам.... му
СТАРТЕРА!!!смени го с редукторен и после ще ме черпиш

Исками се но в момента точно нямам излишни пари

иначе съм навит за размяна на 2 обикновенни единя от дизел другия бензинов за един така редукторен

иначе ще черпя !!!