Прекъсва(забива муцуна)при смяна на предавките РЕШЕН
Публикувано: 12 май 2009, 03:50
Здравейте, колеги! Отдавна не се включвам в дискусиите, но следя с интерес. Въпреки това не открих тема, която би ми помогнала, затова реших да пиша нова. Проблема е следният: при смяна на предавките след 2000 оборота колата започва да придърпва (не винаги, но вече зачести много), дори да натисна съединителя и да подам газ, оборотите не се вдигат. До 2000 оборота никакви проблеми, след като си ги "захапе" на по - горната предавка абсолютно никакво прекъсване, върви идеално.
Колата е Ескорт 1.8 16V Zetec 96'. Свещите нямат и 10 000 км, бобината и тя, горивен филтър 5 100 км, кабелите са читави.
След като обиколих над 10 сервиза и никъде не успяха да и направят диагностика (явно има проблем с компютъра, но от както е купена си е така, а върви чудесно) взех нещата в свои ръце, почистих дебитомера със AIR SENSOR CLEAN 10,20 лв. От майсторите се чуха следните неща: Дебитомер, МАП сензор, температурен датчик, компютър. Ходих и в МП Младост - "ами ние се занимаваме с коли след 99 г., отидете в Люлин", от Люлин - "ами щом не са успели да й направят диагностика, ще пробваме по метода на изключването". И аз по този метод ги изключих като вариант. А аз се чудя, след като попрочетох още малко, този потенциометър на дроселовата клапа, дали тая гад не ги прави тези мизерии. Май признаците са точно такива? МОЛЯ ВИ за помощ, защото съм в безизходица. Равносметката е над 350 км градско обиколки, горене на безнин, резултат - никакъв. (остава като вариант и свински грип, ама нз) Благодаря ви предварително!
Колата е Ескорт 1.8 16V Zetec 96'. Свещите нямат и 10 000 км, бобината и тя, горивен филтър 5 100 км, кабелите са читави.
След като обиколих над 10 сервиза и никъде не успяха да и направят диагностика (явно има проблем с компютъра, но от както е купена си е така, а върви чудесно) взех нещата в свои ръце, почистих дебитомера със AIR SENSOR CLEAN 10,20 лв. От майсторите се чуха следните неща: Дебитомер, МАП сензор, температурен датчик, компютър. Ходих и в МП Младост - "ами ние се занимаваме с коли след 99 г., отидете в Люлин", от Люлин - "ами щом не са успели да й направят диагностика, ще пробваме по метода на изключването". И аз по този метод ги изключих като вариант. А аз се чудя, след като попрочетох още малко, този потенциометър на дроселовата клапа, дали тая гад не ги прави тези мизерии. Май признаците са точно такива? МОЛЯ ВИ за помощ, защото съм в безизходица. Равносметката е над 350 км градско обиколки, горене на безнин, резултат - никакъв. (остава като вариант и свински грип, ама нз) Благодаря ви предварително!