Страница 1 от 1
Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 05 юни 2009, 21:35
от peshaka
Какви са симптоните ако въпросният датчик не функционира коректно?
Конкретно на моя изолацията на кабелчетата я няма никаква .
Въпросният датчик действа ли когато автомобила се кара на газ или е само за бензин ?
Благодаря предварително , колата е от профила
п.п. днес поразпитах за ценички, цената не е толкова фрапираща колкото очаквах и ако от него са проблемите в автомобила ще го сменям

Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 06 юни 2009, 05:12
от Danchev
Играещи обороти на място в плюса и минуса от нормалните 900, нестабилни обороти в движение, като пуснеш педала на гаста и се спъва, гори повече ..........
ако проблема ти е само в кабелчетата, защо не ги смениш ами ще даваш пари за нов, отваряш го с отверката и да се счупи малко не е болка, сменяш кабелите затваряш, уплътняваш със силикон, лепило, каквото имаш под ръка
Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 06 юни 2009, 08:55
от vargala81
п.п. днес поразпитах за ценички, цената не е толкова фрапираща колкото очаквах и ако от него са проблемите в автомобила ще го сменям
и ако не е тайна били казал колко струва,че мойте обороти са си перфектни,само дето като пусна гаста на скорост забива муцуната ,предърпва два,три пъти и после се оправя, ама тва го прави по някога.
Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 06 юни 2009, 09:13
от peshaka
ами англииски датчик струва 90лв ,аз ползвам отстъпка и ще ми дойде около 60лв(разгледах го стщичт като оригиналният, пише си Weber на него)
Но дочух от непотвърден източник че когато карам на газ този датчик не играе и ако е така смяната му е излишна

някой има ли информация
п.п. иначе симптомите са налице , понякога играят оборотите на празен ход ,колата забива муцуна ,но като че ли за забиването на муцуна е само на бензин ,може и горивен филтър да е

Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 06 юни 2009, 13:15
от Danchev
Само, че от горивен филтър забива при подаване на гас, а при скапан ТПС забива точно обратното като пуснеш педала. Аз също се интересувам от цената, моят е същият като на колегата с ескорта. Може ли да провериш колко струва за 1.6 efi CVH конкретно за фиеста XR2 ако има някакво значение, ше съм ти благодарен

Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 07 юни 2009, 01:32
от peshaka
дай ми само годинката на модела и в понеденик ще го преслушам през тек док-а и ако намеря тпс-а ще ти кажа колко струва ,но според мен е около 100лв +/- 10лв . Оригинален от мотопфое незнам колко отива но предполагам над 200
при мен забива муцуна при подаване на газ ,ще пробвам си филтър преди да мъча тпс-а

Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 07 юни 2009, 12:45
от Danchev
Значи фиестичката ми се води XR2 1.6 EFI CVH, годината е 1989. Ще съм ти много благодарен ако ми намериш един с тази отстъпка която ползваш, защото в МП наистина цената е непосилна.
Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 08 юни 2009, 18:43
от peshaka
за xr2i е по - различен този датчик колега не мога да го намеря
Днес гледах но повечето фирми за електроника не го правят , намерих номерче за него само по пиербург и ера
Re: Въпрос за датчик, положение на дроселовата клапа
Публикувано: 09 юни 2009, 12:02
от Danchev
Ох

знам че е така, мерси че се ангажира