Страница 1 от 1
LUCAS-Проблемче.
Публикувано: 12 фев 2006, 15:59
от geoco
Здравейте Колеги.
Имам следния проблем: карам форд транзит 2,5 ТД, 92 година. При отнемане на газта по време на движение светва лампата на компютъра преминава в някакакъв авариен режим-работи наполовина...? След изгасване на двигателя и повторно запалване-всичко се оправя. Това се случва при движение по равен път и при спускане. Живея в Стара Загора и тук няма център за диагностика, където могат да проверят Лукас системата. Имам познат, който има система за диагностика но само за БОШ. Куплунзите съвпадат но не може да се свърже-най-вероятно заради софтуера. Въпросът ми е на какво може да се дължи проблема и може ли от някъде да се намери софтуер за диагностика точно на Лукас системата? Благодаря предварително

Публикувано: 15 фев 2006, 09:12
от 1.8d
До инвалидният дом имало сега някакъв нов сервиз специално за дизелова диагностика,с последна дума на техниката.А казват и че пипали добре.Аз ще ходя тези дни да ми закачат Мондеото да видя какво ще ми кажат.
Публикувано: 15 фев 2006, 21:49
от ixtis
колега пиши какво ти е мнението за тези майстори и разбери дали са същите които преди година две бяха до летището баща и син са Петър и Стоян ако са те най-добрите в града са.
Публикувано: 15 фев 2006, 21:50
от ixtis
колега пиши какво ти е мнението за тези майстори и разбери дали са същите които преди година две бяха до летището баща и син са Петър и Стоян ако са те най-добрите в града са.
Публикувано: 16 фев 2006, 08:54
от 1.8d
ixtis написа:колега пиши какво ти е мнението за тези майстори и разбери дали са същите които преди година две бяха до летището баща и син са Петър и Стоян ако са те най-добрите в града са.
Ти луд ли си,бе.Най-добрите били....На Ескорта като го купих,те му сменяха ангренажния ремък и правиха тогава профилактика на помпата ми.
1.Ангренажният ремък беше зацепен с един зъб прескочен.(каквото и да значи това)
2.Разглобиха ми помпата(Лукас),почистиха я и като я сглобиха има една клапичка за обратната нафта,дето пуска гориво само в една посока,от помпата към филтъра.Та точно тази клапа беше обърната.Няма да казвам колко пъти ми искачаха маркучетата за излишната нафта на дюзите от преналягане и колко нафта изтече по пътя.Като се има предвид че на клапичката има стрелка в каква посока върви нафтата.
И аз се подведох по този мит че били най-добрите,дрън,дрън.Със Стоянчо бяхме съученици и се познаваме и уж бях със връзки при тях.
Питай който и да е таксиметров шофьор на дизел да разбереш какво е мнението за тях
Публикувано: 16 фев 2006, 19:18
от ixtis
добре де предложи друг майстор
Публикувано: 16 фев 2006, 19:40
от ixtis
добре де предложи друг майстор
Публикувано: 16 фев 2006, 20:04
от geoco
колеги , наистина са маисторите от летището, но нямат техника за електрониката на (ЛУКАС)- БЯХ ПРИ ТЯХ--,,ВДИГНАХА РАЦЕ'' ,тва е за Ст. Загора - ако разберете нещо - пишете - МОЛЯ!
Публикувано: 16 фев 2006, 20:41
от 1.8d
ixtis написа:добре де предложи друг майстор
Наистина,за Лукас тук в СЗ майстори няма

Публикувано: 18 фев 2006, 22:39
от geoco
а ти намерили някаде маисторчета за този прокелт лукас
Публикувано: 25 фев 2006, 18:49
от geoco
да намерех майсторяги в село ТРУД до Пловдив gsm 0889720501