Светодиод на часовника

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Светодиод на часовника

Мнение от apock » 13 фев 2006, 10:27

Не ми свети часовника и се каня да сваля таблото.
Някой правил ли е тази операция да знам с какво се захващам. Предполагам, че трябва да се подмени светодиод само...

Потребителски аватар
merakliata
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 22 яну 2006, 18:10
Модел на автомобила: DodGe NeoN 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merakliata » 13 фев 2006, 13:19

Ами и аз имам ескорт но е 92 години и ми се сваля само часовника и се сменя крушката тя е като за таблото диотче с фасомка но нз при теб как е аз само с това мога да помогна ако някои знае повече да сподели 8)

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 13 фев 2006, 13:52

Аз не виждам начин да сваля само часовника без да сваля кората на таблото.

Потребителски аватар
merakliata
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 22 яну 2006, 18:10
Модел на автомобила: DodGe NeoN 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merakliata » 13 фев 2006, 22:38

ами пробваи да свалиш само конзолата околи килметража и коп4етата за парното пробваи да ги извадиш тях и под тях би трябвало да има болчета поне при мен е така и всичко е на едно цяло виж този начин не е мн сложно барзо се сваля

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от forzi » 13 фев 2006, 22:42

Няма начин да смениш крушките без да свалиш таблото.Отвинтваш двата винта (в горната част пред километража),сваляш ключовете на отоплението и издърпваш към теб цялата кора.Тя е на щипки и ако не е сваляна преди, малко трудно излиза.Кабелите няма да ти позволят много да я отдалечиш от таблото и трябва да бръкнеш отзад да ги откачиш.Може и да избуташ ключовете за халогенните и подгряването на задното стъкло напред и така да ги откачиш.Ако от това положение не можеш да смениш крушките ,трябва да махнеш клапите на отоплението които са към кората и после я измъкваш цялата.Първия път е малко изнервящо ама след третия се прави и с вързани очи :D Аз лично не можах да си намеря зелени крушки и затова използвах чорапчетата на старите(те са като едни малки зелени презервативчета)Успех :D

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 15 фев 2006, 22:00

в тази посока да попитам и аз нещо на копчетата за вкл. на нагревателите за предно и задно стъкло и ел. стъклата има малки светодиоди на 12в някой имали идея от къде мога да си взема в МП няма предлагат ми цялото копче.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 фев 2006, 09:00

apock написа:Аз не виждам начин да сваля само часовника без да сваля кората на таблото.
Доколкото знам се сваля само той (часовника). Не съм го правил, но мисля че се измъква напред и се държи на щифтчета...

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 фев 2006, 09:22

Хора, това НЕ СЕ СВЕТОДИОДИ, това са си най-обикновени крушки на 12V. По принцип толкова малки /като за копчетата на ел. стъкла/ се продават в магзините за електронни компоненти

:twisted:

Потребителски аватар
apock
потребител
потребител
Мнения: 374
Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от apock » 16 фев 2006, 10:50

kEFi написа:
apock написа:Аз не виждам начин да сваля само часовника без да сваля кората на таблото.
Доколкото знам се сваля само той (часовника). Не съм го правил, но мисля че се измъква напред и се държи на щифтчета...

Не става, цялата кора на таблото трябва да се свали. Ако измъкна часовника само ще му е за последно, а и на кората :-).
В събота ще я направя тази операция.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 16 фев 2006, 18:48

kEFi написа:Доколкото знам се сваля само той (часовника). Не съм го правил, но мисля че се измъква напред и се държи на щифтчета...
На неговия Ескорт МК7 таблото е по различно и часовника май е със стрелки, а не електронен като на предния модел Ескорт. Така, че е възможно да не може да свали само часовника

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта