Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
Здравейте колеги,
От доста време колата сутрин не работи добре-дави се и така докато не позагрее поне малко.Смених всички датчици и остана само лапда сондата, но добре че не купих нова.
Значи моята е с 4 кабела-2 за сигнала към cpu-то и два за захранване(захранва се с напрежение защото работи и дава верни показания само когато е загрята на около 300 градуса)
Та--> нямам напрежение към нея- Въпросът ми е:може ли да се оправи и знае ли някой от къде идва този проблем, другият вариант е да се побългари с някакво реле и така да роботи
Много ще се радвам ако има някой колега, който може да ми даде информация как да го оправя/преправя.
От доста време колата сутрин не работи добре-дави се и така докато не позагрее поне малко.Смених всички датчици и остана само лапда сондата, но добре че не купих нова.

Значи моята е с 4 кабела-2 за сигнала към cpu-то и два за захранване(захранва се с напрежение защото работи и дава верни показания само когато е загрята на около 300 градуса)
Та--> нямам напрежение към нея- Въпросът ми е:може ли да се оправи и знае ли някой от къде идва този проблем, другият вариант е да се побългари с някакво реле и така да роботи
Много ще се радвам ако има някой колега, който може да ми даде информация как да го оправя/преправя.
ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
Провери си предпазителят на ел. таблото на колата. Там е написан като катализатор(кат.).
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
Мерси колега, ще го погледна но мисля че всички предпазотели са ми здрави. Ще се радвам ако можеш да ми дадеш малко инфо ако не е препазителя, как да пусна напрежение на сондата(схемичка или малк опо подобна информация) разбира се ако имашeliceco написа:Провери си предпазителят на ел. таблото на колата. Там е написан като катализатор(кат.).

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
провери си пощата .номерата на предпазителите може да не отговариат.но според мен 90% е таблото (спойки)
- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
Супер си колега, мерси много! Ще го проверя днес и дано да е това!eliceco написа:провери си пощата .номерата на предпазителите може да не отговариат.но според мен 90% е таблото (спойки)
Надявам се да не е нахално ,но може ли да ми пратиш цялата документация, от която са тези извадки, защото ми хареса много как е подредена информацията

А с англииския проблеми нямам -всеки ден работя само с чужденци

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
за да си сигурен че проблема не е в проводниците провери дали имаш ( +) на предп. при подаден контакт от ключа.извинявай за съвета 

- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
това и аз съм си го сложил като първа задачаeliceco написа:за да си сигурен че проблема не е в проводниците провери дали имаш ( +) на предп. при подаден контакт от ключа.извинявай за съвета

Ще пиша веднага щом проверя всичко и евентулано ако оправя колата.

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
колега,в ръководството на български дават бушона с №14 на 10 А на стр 242. На капачето на таблото дали няма означения за бушоните 

-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
станала е грешка пращам ти ръководството 

- terminatoro
- потребител
- Мнения: 333
- Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
Вече се убедих поне че е лапда сондата. Току що си поиграх по обстойно и какво открих:
1. има напрежение до самата сонда
2. когато колата поработи малко сондата почва да отчита
3. проблема е от нагреавателния елемент в самата сонда- доколкото знам това е някакъв резистор, който изглежда е изгорял. Проверих дали има някаква съпротивление на двете крачета и се оказа че няма нищо
Яд ме е че самата сонда си работи и ще трябва да купувам нова
само заради единия нагревател
1. има напрежение до самата сонда
2. когато колата поработи малко сондата почва да отчита
3. проблема е от нагреавателния елемент в самата сонда- доколкото знам това е някакъв резистор, който изглежда е изгорял. Проверих дали има някаква съпротивление на двете крачета и се оказа че няма нищо

Яд ме е че самата сонда си работи и ще трябва да купувам нова

ZETEC POWER!!!!!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Въпрос с повишена трудност за ламда сонда
ок колега пиши за какви пари се намира сондата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта