Не пали при топъл двигател

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Калоян Ганев
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 07 юли 2009, 09:22
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 ,16v ,105 p.s,1992g.
Status: Извън линия

Не пали при топъл двигател

Мнение от Калоян Ганев » 07 юли 2009, 09:37

Форд Ескорт не пали при топъл двигател,когато са високи температурите и угася двигателя не върти изобщо,когато истине колата пали.Форда е 1,8 ;16в;105 к.с;1992г.
Какъв е проблема ?

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от The seven » 07 юли 2009, 10:49

Вероятно стартер или маса, но все пак дай още инфо. Изобщо ли не чука стартера, на студено от раз ли пали. Някакви аномалии по ел системата има ли при топла кола ?
Поздрави
Изображение

Калоян Ганев
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 07 юли 2009, 09:22
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 ,16v ,105 p.s,1992g.
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от Калоян Ганев » 07 юли 2009, 14:25

Сигналните лампи светят но стартера изобщо не чука,като завъртеш ключа и всичките лампи гаснат и нищо,студен няма проблеми никакви.

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от The seven » 07 юли 2009, 20:09

Лоша маса. Зачисти си всички замасявания по двигателя и шасито.
Поздрави
Изображение

Калоян Ганев
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 07 юли 2009, 09:22
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 ,16v ,105 p.s,1992g.
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от Калоян Ганев » 08 юли 2009, 16:30

Ок ще пробвам,но каква връзка има това ,дали е топла или студена?Защото при топъл двигател металите се разширяват ли?
Ще пробвам и ще пиша.
Мерси Чао

Потребителски аватар
gorby
потребител
потребител
Мнения: 71
Регистриран: 15 мар 2008, 20:19
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI-99.
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от gorby » 08 юли 2009, 22:45

Това го правеше и при мен на мондеотд99.Оказа се чее от стартера.
карам си форда!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от nikolovvd » 09 юли 2009, 10:16

Пускането на стартера става от един електромагнит с медна пластина на края на котвата. Това е един метален цилиндър, който се движи в медна тръбичка, около която е навита бобина.
При подаване на напрежение на бобината се създава магнитно поле, което изхвърля котвата напред и медната пластина на върха прави контакт, през който минава големия ток за стартера и той се завърта.
Вероятно котвата затяга някъде от топлинното разширение на метала. Какво може да се направи?
Най-простото е да отидеш в сервиз, но в нашия форум повечето хора обичат сами да се справят с проблемите.
Аз ти препоръчвам да свалиш стартера и да седнеш на масата и да му направиш една профилактика, но ако не си от сръчните и тези неща не ти се отдават, тази идея не е добра, защото пак ще опреш до сервиз, :shock: но тогава ще видиш едни по-различни физиономии. :D:

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от tankovbg » 09 юли 2009, 12:28

Калоян Ганев написа:Сигналните лампи светят но стартера изобщо не чука,като завъртеш ключа и всичките лампи гаснат и нищо,студен няма проблеми никакви.
Колегата nikolovvd е прав за стартера, но по симптомите на гаснене лампите на таблото трябва също да се търси по веригата от акумулатора, замърсяване и лош контакт на кабелни обувки на клемите, замърсени, окислени самите клеми, лош контакт на минусов кабел към шаси, лош контакт на маса двигател-шаси, лош контакт на силовия плюсов кабел към стартер. Проблема се търси винаги там където протича голям ток.
Развиваш, чистиш, евентуално пръскаш с Contact Cleaner, WD40, завиваш. Спазвай правилото първо се откача минусовата клема, после плюсовата и обратно при закачане.

Калоян Ганев
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 07 юли 2009, 09:22
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 ,16v ,105 p.s,1992g.
Status: Извън линия

Re: Не пали при топъл двигател

Мнение от Калоян Ганев » 09 юли 2009, 22:42

ОК.Благодаря Ви колеги.Ще пробвам първо с клемите и ще вида.Като ида до морето ще си каже и спра на някоя бензеностанция и немога да запаля,като последния път преди 10 дена.Тогава си проличава.После ще се допитвам до сервиз за стартера,ако не се оправи.А може и да го свала сам.Но нямям време.
Благодаря.До писане.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта