Страница 1 от 1

Не пали при топъл двигател

Публикувано: 07 юли 2009, 09:37
от Калоян Ганев
Форд Ескорт не пали при топъл двигател,когато са високи температурите и угася двигателя не върти изобщо,когато истине колата пали.Форда е 1,8 ;16в;105 к.с;1992г.
Какъв е проблема ?

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 07 юли 2009, 10:49
от The seven
Вероятно стартер или маса, но все пак дай още инфо. Изобщо ли не чука стартера, на студено от раз ли пали. Някакви аномалии по ел системата има ли при топла кола ?

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 07 юли 2009, 14:25
от Калоян Ганев
Сигналните лампи светят но стартера изобщо не чука,като завъртеш ключа и всичките лампи гаснат и нищо,студен няма проблеми никакви.

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 07 юли 2009, 20:09
от The seven
Лоша маса. Зачисти си всички замасявания по двигателя и шасито.

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 08 юли 2009, 16:30
от Калоян Ганев
Ок ще пробвам,но каква връзка има това ,дали е топла или студена?Защото при топъл двигател металите се разширяват ли?
Ще пробвам и ще пиша.
Мерси Чао

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 08 юли 2009, 22:45
от gorby
Това го правеше и при мен на мондеотд99.Оказа се чее от стартера.

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 09 юли 2009, 10:16
от nikolovvd
Пускането на стартера става от един електромагнит с медна пластина на края на котвата. Това е един метален цилиндър, който се движи в медна тръбичка, около която е навита бобина.
При подаване на напрежение на бобината се създава магнитно поле, което изхвърля котвата напред и медната пластина на върха прави контакт, през който минава големия ток за стартера и той се завърта.
Вероятно котвата затяга някъде от топлинното разширение на метала. Какво може да се направи?
Най-простото е да отидеш в сервиз, но в нашия форум повечето хора обичат сами да се справят с проблемите.
Аз ти препоръчвам да свалиш стартера и да седнеш на масата и да му направиш една профилактика, но ако не си от сръчните и тези неща не ти се отдават, тази идея не е добра, защото пак ще опреш до сервиз, :shock: но тогава ще видиш едни по-различни физиономии. :D:

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 09 юли 2009, 12:28
от tankovbg
Калоян Ганев написа:Сигналните лампи светят но стартера изобщо не чука,като завъртеш ключа и всичките лампи гаснат и нищо,студен няма проблеми никакви.
Колегата nikolovvd е прав за стартера, но по симптомите на гаснене лампите на таблото трябва също да се търси по веригата от акумулатора, замърсяване и лош контакт на кабелни обувки на клемите, замърсени, окислени самите клеми, лош контакт на минусов кабел към шаси, лош контакт на маса двигател-шаси, лош контакт на силовия плюсов кабел към стартер. Проблема се търси винаги там където протича голям ток.
Развиваш, чистиш, евентуално пръскаш с Contact Cleaner, WD40, завиваш. Спазвай правилото първо се откача минусовата клема, после плюсовата и обратно при закачане.

Re: Не пали при топъл двигател

Публикувано: 09 юли 2009, 22:42
от Калоян Ганев
ОК.Благодаря Ви колеги.Ще пробвам първо с клемите и ще вида.Като ида до морето ще си каже и спра на някоя бензеностанция и немога да запаля,като последния път преди 10 дена.Тогава си проличава.После ще се допитвам до сервиз за стартера,ако не се оправи.А може и да го свала сам.Но нямям време.
Благодаря.До писане.