Страница 2 от 3

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 06 апр 2014, 16:11
от numak
В крайна сметка крушките за MK2 H7 ли са?

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 06 апр 2014, 18:30
от sasooo
numak написа:В крайна сметка крушките за MK2 H7 ли са?
Да H7 са.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 06 апр 2014, 18:35
от le6o
Ако е двусекционен фар h1 за късите, h7 за дългите (май така беше). Ако е за едносекционен h4 (за къси и дълги).

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 06 апр 2014, 20:45
от synthez 3D
le6o написа:h1 за късите, h7 за дългите (май така беше)
Колега разменил си означенията на крушките. Н7 са късите, а Н1 са дългите. Фокус 2 е с двусекционни фарове. Щом е изгоряла късата светлина, значи крушката е Н7. Аз си купувам Osram от Метро за 8-9 лв. Такива бяха оригиналните от завода и за това ги сменям само с такива.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 20 май 2014, 22:28
от branimir_vs
Колеги,имам Cmax 2004,на някой налагало ли му се е случайно да сваля фар и да го откача от куплунга,доста зор видях и засега се отказах за да не го счупя.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 14 яну 2015, 15:45
от addition
Аз също не можах да откача куплунга. Ако си успял сподели :)

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 14 яну 2015, 17:31
от madboy
Буксата на крушката ли?

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 15 яну 2015, 09:42
от addition
madboy написа:Буксата на крушката ли?
Не, на целия фар. За да мога да го махна и да сменям крушки на спокойствие, а не залепен с колене за предната броня :D

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 03 окт 2017, 19:53
от Palmi
Да,трябва да се свали целия фар,особено от страната на акумулатора.Загубих си близо час да сменя Н7,без да го свалям.След като изчетох тук всичко и изгледах по-долния клип,нещата станаха за 10-15мин.
https://www.youtube.com/watch?v=WPmWzrTM6bA

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 11 яну 2018, 19:46
от solo5
Смяната на крушки със сваляне на фара изобщо не е трудно и става за 2-3 минути
Е вярно, че първият път си е голямо преживяване, но след това става за норматив
На единият фар ми бяха изгорели късите, а на другият габарита
Така и така свалях днес и двата фара и им сложих:
Osram H7 Night Breaker Unlimited, up to 110%, 12V, 55W за къси
Osram H1 Night Breaker Unlimited, up to 110%, 12V, 55W за дълги
смених и предните габарити и заспа :D:

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 11 яну 2018, 23:21
от kito
На H7-цата и давам между 3 и 6 месеца живот, най-вероятно 4 (в зависимост от карането).
Една камара пъти давах сума пари за такива, отказах се.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 12 яну 2018, 11:45
от solo5
На година правя по 9-10х.км,
като половината ги правя с неколко курса по 1000км извънградско
Стандартно на месец въртя 200-300км градско
Ако не издържат 1 година, няма да ги повторя

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 14 яну 2018, 21:01
от helios
Здравейте,някой да помогне за смяна на задна светлина на C-Max.
Благодаря,предварително!

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 14 яну 2018, 21:28
от Ozzie
https://www.youtube.com/watch?v=r3T9JI4qFBo
Възможно е, някои щипки да идат фира, така че се приготви да търсиш здрави.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 20 апр 2018, 13:35
от savagebs
смяната на крушки при фокус 1 с фар с 2 отделни крушки за къси и дълги не е трудно да се направи без сваляне на фара просто се искат сръчни ръце, е от страната на акумулатора е по тясно но и с него се справих за 10тина минути, иначе отвиване на болта заврян под под бронята за да демонтирам фара не ми допада не че не съм го правил де
крушките

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 05 ное 2018, 13:17
от valerko1
Добре де на колко време ги сменяте тия крушки Н7? От февруари 2016 имам фикуса, към 25000 съм навъртял, досега да не кажа голяма дума съм сменил поне 15 крушки, ляво, дясно. Верно слагам китаец, ама от по-скъпия китаец. Сега пък там дето се набучва куплунга в крушката на левия фар нагоряло, дясната крушка одеве сменях, че пак изгоря, там си е добре куплунга. Фиеста имах 11 г.я карах, я съм сменил 2-3 крушки, я не.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 05 ное 2018, 14:52
от ЯЛТА
Когато си монтираш модул, за да ти светят дневно време фаровете на 35 % от мощността им,- няма да ти се налага да сменяваш толкова много крушки, нито да ти нагаря куплунга и кабелите на фаровете.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 05 ное 2018, 18:46
от Ozzie
Един път сменях крушки, миналата година, май на късите. Едната беше изгоряла, та подмених и здравата, да са две еднакви.
Колата я карам почти всеки ден, проблем с инсталацията не съм забелязал.
Сега обмислям да сложа допълнителни дневни, че не ми допада, нагряването на пластмасата, което вероятно също води до по- бързото помътняване на фаровете.

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 12 ное 2018, 14:23
от valerko1
ЯЛТА написа:
05 ное 2018, 14:52
Когато си монтираш модул, за да ти светят дневно време фаровете на 35 % от мощността им,- няма да ти се налага да сменяваш толкова много крушки, нито да ти нагаря куплунга и кабелите на фаровете.
Имам модул. Друг проблем имам явно. Що 35%, не беше ли на 75-80%?

Re: Смяна на крушка за къси на Фокус МК1, МК2, C-Max

Публикувано: 12 ное 2018, 14:43
от ЯЛТА
valerko1 написа:
12 ное 2018, 14:23
Имам модул. Друг проблем имам явно. Що 35%, не беше ли на 75-80%?
Разликата е в модулите, има и регулируеми. Моите са на 35 %, което е напълно достатъчно за дневни светлини, като се търси ефекта за намалена консумация и износваемост на крушките, също и количеството отделяна топлина вледствие на продължително светене в светлата и топла част на деня.
Възможно е проблема да е вследствие на лош контакт някъде по клемите.