Страница 1 от 1

Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 29 авг 2009, 21:49
от DSS
Колеги, отново имам проблем с Ескорта. Днес както си карам на дълги, прибирам се и светят. Стигам блок, гася колата, но решавам да ида и да я заредя. Паля, включвам дълги и ги няма. Преди време беше се случило същото. Оправиха се от самосебе си, но след като ми се случва за втори път вече съм решен да видя от къде точно е проблема. Някой може ли да ми каже къде точно са релетата и как да проверя има ли изгорял? Някой да е имал подобни проблеми - ту да се оправят, ту да се развалят?

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 29 авг 2009, 21:55
от S_C
Може на релето да са му нагоряли клемите след 20 години работа и да не включва.
А може и нещо окислено да има по кабелите.Няма универсално решение-ровиш и търсиш къде е заровено кучето.По Сиерата съм сменил над 100 кабелни обувки,изхабих 5 метра (!!!) термосвиваем шлаух и още има неща дето не ми харесват.Инсталацията на 20-годишна кола е просто бездънна яма.Започне ли да дава проблеми един път,готви се за тотална ревизия на всичко де що работи с ток.Иначе няма оправия.

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 29 авг 2009, 22:04
от eliceco
може и от ключа за фаровете да е проблемът

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 29 авг 2009, 22:09
от DSS
А къде е това скапано реле? При бушоните ли и кое от всички е то? :oops: След като видя дали е от него започвам да си играя с ключове и т.н.

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 30 авг 2009, 01:12
от mitaka_s_fordaka
колега,единия ти вариант е ключа за фаровете.на мен ми се случвало да остана само на дълги без нищо друго да свети :shock: ..след няколко завъртания на ключа се оправяше.другия вариант е-има едни релета отпред в двигателния отсек зад бушоните.те са за фарове-къси дълги/по спомен/ провери и там дали не е проблема.дано да ги оправиш.успех :D

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 30 авг 2009, 12:29
от peterdi_bg
Може на колегата да е различно, но аз фабрично нямам релета на фаровете? Ако и при него няма, вероятно е лош контакт на ключа за фарове (тук вече не мога да помогна, при фафлите ключа е друг а пък моя е от лада). Крушка Н4 получава ток за късите и дългите по различни кабели, подобно на крушките на стоповете, с които съм си имал големи ядове заради лоши връзки.

Ако има реле за фаровете, е в блока с бушоните (там релетата са означени) или под или зад таблото (може да е добавено, ако няма фабрично - има хора които си слагат). Най-сигурно се вижда състоянието на релето ако може да му се свали пластмасовата обвивка или по конекторите.

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 01 сеп 2009, 14:14
от DSS
Оправих ги. :D: Днес я водих на лекар. Всичко идва от проклетия ключ. Майстора каза, че правят много проблеми.
Ако някой колега има подобен проблем, нека първо да провери ключа.

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 01 сеп 2009, 22:46
от denises26
Имахме Орион дизел 89година.Правеше същите мизерии.Целия проблем идваше от това,че релео не контактуваше добре,затова моят съвет е да проверите първо тях,защото проверката на ключа не е много лесна.Все пак трябва да го сменяш целия.Пробваите първо на дълги да размествате релето насам натам да видите дали ще светне. _friends_

Re: Пак проблем с дългите при ескорта 88ма дизел

Публикувано: 02 сеп 2009, 09:53
от DSS
Релетата ми бяха отлични. А двата ключа-за чистачките и за светлините бяха заминали. След обикаляне по моргите си намерих два читави и си ги смених. Майстора каза, че релетата също правят дертове. Хубавото е че вече знам какво може да се е развалило и ще мога да си го оправя сам.