Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Здравейте,
имам проблем може би с тоците,
стана следния инциден , прибирах се в доста дъждовно време без проблем. Лягам да спа, след 6 часа алармата почва да вие събуждам. Изключвам я, включвам я отново, започвам почти ведната да пищи. Слизам долу централното отказва да отключи. На ръка, проба да паля почти никакъв ток. На другия ден запалих с кабелите , покарах малко и спрях, пуснах алармата нормално ,след 10мин пак пищи, отивам , отново няма ток. Първия момент веднага алармата в виновна, явно при ниско напрежение започва да си пищи пердупредително... . Стигнах до този извод, защото след като покарах за 2-ри път малко, слизам пробвам да запаля веднага .. пали.., излизам и заключвам на ръка ( без аларма ), след 15 мин при опит да запаля отново бутам. Възможно ли е от дъжда, тъй като нямам кора на двигателя , нещо да са се намокрили кабелите. На следващия ден все пак беше изсъхнала и съм я карал, възможно ли е акомулатора е здал багажа,, някам никаква идея в какво състояние е той, не съм го сменял от когато съм я купил преди 6 месеца а незнам дали предния собственик когато го е сменял.
Днес имах път на по дълго разстояние, че се зареди както трябва, но ще го видя в какво състояние е чак сутринта.
Кора отдолу да слагам ли?
Сам мога ли да направя с мултицет някакво замерване на консумация на працен ход или нещо подобно ?
Какво ще ме посъветват , тъй като нямам голям опит
Поздрави
Благодаря предварително
имам проблем може би с тоците,
стана следния инциден , прибирах се в доста дъждовно време без проблем. Лягам да спа, след 6 часа алармата почва да вие събуждам. Изключвам я, включвам я отново, започвам почти ведната да пищи. Слизам долу централното отказва да отключи. На ръка, проба да паля почти никакъв ток. На другия ден запалих с кабелите , покарах малко и спрях, пуснах алармата нормално ,след 10мин пак пищи, отивам , отново няма ток. Първия момент веднага алармата в виновна, явно при ниско напрежение започва да си пищи пердупредително... . Стигнах до този извод, защото след като покарах за 2-ри път малко, слизам пробвам да запаля веднага .. пали.., излизам и заключвам на ръка ( без аларма ), след 15 мин при опит да запаля отново бутам. Възможно ли е от дъжда, тъй като нямам кора на двигателя , нещо да са се намокрили кабелите. На следващия ден все пак беше изсъхнала и съм я карал, възможно ли е акомулатора е здал багажа,, някам никаква идея в какво състояние е той, не съм го сменял от когато съм я купил преди 6 месеца а незнам дали предния собственик когато го е сменял.
Днес имах път на по дълго разстояние, че се зареди както трябва, но ще го видя в какво състояние е чак сутринта.
Кора отдолу да слагам ли?
Сам мога ли да направя с мултицет някакво замерване на консумация на працен ход или нещо подобно ?
Какво ще ме посъветват , тъй като нямам голям опит
Поздрави
Благодаря предварително
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Щом имаш мултицет, няма никакъв проблем да провериш тока. Откачаш едната клема на акумулатора и закачаш ампермера, тока трябва да е около 30мА. Отчитай обаче че CD черпи доста ток, при мене докато бях със касетофон тока беше 27мА, а като сложих CD е 110мА и въпреки това му трябва доста време за да поизтощи акумулатора да не говорим за тотален разряд.
За тотално разреден акумулатор не е достатъчно само каране за да се зареди. Трябва да се зареди със токоизправител, поне 10-12часа.
Ако тока е в рамките и заредения акумулатор пак "падне", изхвърляй го и върви си купувай друг.
За тотално разреден акумулатор не е достатъчно само каране за да се зареди. Трябва да се зареди със токоизправител, поне 10-12часа.
Ако тока е в рамките и заредения акумулатор пак "падне", изхвърляй го и върви си купувай друг.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Да обаче нямам такава екстра като токоизправител,
вчера след инцидента карах 200км.,че имах работа и вечерта бръмчах, нямаше проблем и отново като се прибрах към 6 сутринта , за около 6 часа акомулатора отново Down
вчера след инцидента карах 200км.,че имах работа и вечерта бръмчах, нямаше проблем и отново като се прибрах към 6 сутринта , за около 6 часа акомулатора отново Down
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Сега си го замерих,
6V ми показва акомулатора,
но когато замервам консумацията ми показва 1.4A , а даже ключа не е на таблото.. и това на паднал акомулатор. На разкачени клеими гледам че едвам едвам почва съвсем леко да се вдига напрежението
Явно проблема е съвсем другаде...
6V ми показва акомулатора,
но когато замервам консумацията ми показва 1.4A , а даже ключа не е на таблото.. и това на паднал акомулатор. На разкачени клеими гледам че едвам едвам почва съвсем леко да се вдига напрежението
Явно проблема е съвсем другаде...
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Вземи от някой "на заем" един свестен акумулатор и тогава ги прави тези замервания.
Тия 1.4A на 6V изобщо не се знае реално калко са.
Тия 1.4A на 6V изобщо не се знае реално калко са.

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Ампер и половина си е ампер и половина. Като зареди акумулатора вероятно ще измери двойно повече.samsung_bg написа: Тия 1.4A на 6V изобщо не се знае реално калко са.
Дали не е изгърмяло нещо динамото?
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
явно някъде дава утечка към маса.Изключи буксите на фаровете и пак измери тока , не е гаранция че там ти дава утечка , но по метода на изключването поне ще го елиминираш като вариант.Предпазителите ги провери нали?
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Човекът има някаква консумация, дали е утечка, дали е CD-то, дали не гасне някоя лампа... трябва да си го открие.diesel1.6 написа:Ампер и половина си е ампер и половина...samsung_bg написа: Тия 1.4A на 6V изобщо не се знае реално калко са.
Но каквото и да е, консумираната му мощност е една.
Исках да му кажа, че при 6V на акумулатора тези ампери, дето ги е премерил ще бъдат доста по-различни с хубав акумулатор.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Изключи генератора и пак премери тока, съмнявам се в пробит диод. 1.5А е много висок ток.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
В крайна сметка
отидох на ел., рови рови пита с аларма ли съм, гледа гледа , махнаха бушона на алармата и консумацията падна на - 0.35А . И край каза алармата , казах му добре я закачи я да видим дали ще се дигне, закачи я пак алармата и консумацията се вдигна се на 1.5А.
И нормално си отидох при алармаджията тъй като ми е в гаранция, а той: "на ще видиш че не е от нея, то всеки 3-ти еладжия алармата му е виновна" и ми я махна и се прибра в офиса, да сам карал без нея, супер кривак... А още е в гаранция, супер безотговорна работа...Направо съм потресен от отношение по сервизите, а като му дадох 180лв за аларма нямаше грижи тогова.
Сега като се прибрах отново замерих консумацията без да съм вкарал ключа 0.03А
Та сега съм без аларма пък да видим...
отидох на ел., рови рови пита с аларма ли съм, гледа гледа , махнаха бушона на алармата и консумацията падна на - 0.35А . И край каза алармата , казах му добре я закачи я да видим дали ще се дигне, закачи я пак алармата и консумацията се вдигна се на 1.5А.
И нормално си отидох при алармаджията тъй като ми е в гаранция, а той: "на ще видиш че не е от нея, то всеки 3-ти еладжия алармата му е виновна" и ми я махна и се прибра в офиса, да сам карал без нея, супер кривак... А още е в гаранция, супер безотговорна работа...Направо съм потресен от отношение по сервизите, а като му дадох 180лв за аларма нямаше грижи тогова.
Сега като се прибрах отново замерих консумацията без да съм вкарал ключа 0.03А
Та сега съм без аларма пък да видим...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Ами алармаджията... я поне кажи като за начало точно кой и къде е. Останалото - уреди нещо съответно на неговото отношение.
Алармата имаше ли си акумулатор? Може да е в ред, а голям ток да отива временно и това да е за зареждане на нейния акумулатор. Но това би било само за момент, за няколко часа и колкото и да дръпне, все ще е по-малко от капацитета на големия. Това е работа на алармаджията, очевидно. Сег анали колата си върви, въпреки че не било без алармата
Алармата имаше ли си акумулатор? Може да е в ред, а голям ток да отива временно и това да е за зареждане на нейния акумулатор. Но това би било само за момент, за няколко часа и колкото и да дръпне, все ще е по-малко от капацитета на големия. Това е работа на алармаджията, очевидно. Сег анали колата си върви, въпреки че не било без алармата

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Сега си зареди напълно акумулатора,защото след такъв разряд има голяма опасност да се повреди.Колкото повече стои разреден,толкова е по-вероятно да го изхвърлиш.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Може и алармаджията да си е прав и да няма проблем,консумацията на осветлението при отворени врати наистина съвпада 1.5А (поне алармаджията каза, че ел. най вероятно е замервал при отворени врати което ажаба си беш баш така), ама поне да ми отпада една версия по-малко.
И ми обяснява, че то ако било от алармата още като я били слагали щяк да започне да ми прави проблем. С една дума неповредима аларма ( добре, че не ми изкачат и с тази поста като си нося телевизора на ремонт ).И кабелчетата на били много тънки и как цял Ампер ще минел през тях, щях да ги стопи, а баш не си биха тънки ...1-2 А /13V спокойно си минават като удома си.
Алармата няма собствен акомулатор и не искам да го изкарвам не компетентен (защото може и аз да съм тъпия и просто трябва да има да си зема 1 нов акомулатор), но просто отношението му ме потресе повече от това, че имам проблем с колата. А ми ги похвалиха. Но даже и да не е от акомуматора и да не от алармата , а нещо закачено на нея да замери поне коя от веригите закачена към алармата прави тази консумация. Ако има такава възможност.
Може би проблема е или в алармата или в акомулатора (може би някоя клетка, на предния имах проблем точно с това като се разлашка клетките згъваха явно от някаква отайка и го смених разбира се) , тъй като почти след завръщане от определената дестинация спирах и замервах консумацията и волтажа и нямаше падове. Общо взето съм си намерил едно местенце с хубав налкон и на сутринта ще се разбере
И ми обяснява, че то ако било от алармата още като я били слагали щяк да започне да ми прави проблем. С една дума неповредима аларма ( добре, че не ми изкачат и с тази поста като си нося телевизора на ремонт ).И кабелчетата на били много тънки и как цял Ампер ще минел през тях, щях да ги стопи, а баш не си биха тънки ...1-2 А /13V спокойно си минават като удома си.
Алармата няма собствен акомулатор и не искам да го изкарвам не компетентен (защото може и аз да съм тъпия и просто трябва да има да си зема 1 нов акомулатор), но просто отношението му ме потресе повече от това, че имам проблем с колата. А ми ги похвалиха. Но даже и да не е от акомуматора и да не от алармата , а нещо закачено на нея да замери поне коя от веригите закачена към алармата прави тази консумация. Ако има такава възможност.
Може би проблема е или в алармата или в акомулатора (може би някоя клетка, на предния имах проблем точно с това като се разлашка клетките згъваха явно от някаква отайка и го смених разбира се) , тъй като почти след завръщане от определената дестинация спирах и замервах консумацията и волтажа и нямаше падове. Общо взето съм си намерил едно местенце с хубав налкон и на сутринта ще се разбере

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Абе какъв акумулатор, със 1.5 А консумация, естествено че е оттам. Обаче както каза synthez 3D, намери начин да си заредиш акумулатора, защото оловните акумулатори се повреждат като не са заредени. Сега идва зима тока за палене е по-голям и акумулатора се изтощава, за да се компенсира заряда от едно "зимно" палене трябва д-ля да работи около 20минути. От другия месец ще се кара на фарове и това време ще се увеличи допълнително.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Всъчност Наско може и все пак да си прав , че има пробит диод ...само , че на платката на алармата
.Иначе като се замисля една крушка за късите ако е 55 W , при 12 V излиза , че черпи 5-6 ампера , и при 1,5 ампера консумация на мен ми "миришеше" на утечка около някоя букса....но важното е , че човека си е решил проблема 


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Много е вероятно човека с алармите да е взел електрония блок да го рекламира пред доставчика си и понеже е нямал такава аларма ще се наложи да почакаш няколко дни.
Съмнява ме обаче, че ще се окаже здрав. Консумацията от 1.5 Ампера съответства на две крушки по 5 Вата. Много е вероятно това да са плафоните на колата. При наличие на аларма тя поема управлението на плафоните, като на предния капак и задната врата (капак) се монтират допълнително бутони, които задействат осветлението.
Препоръчвам ти да посетиш акумулаторджия, който да замери акумулатора ти и да види какво е състоянието му. Ако е на повече от 4-5 години и е каран на къси разстояния е много вероятно да имаш късо в някоя от клетките от падналия оловен прах. Там могат да го проверят и евентуално да ти го промият. Така може да изкара още няколко месеца докато отделиш пари за нов.
Съмнява ме обаче, че ще се окаже здрав. Консумацията от 1.5 Ампера съответства на две крушки по 5 Вата. Много е вероятно това да са плафоните на колата. При наличие на аларма тя поема управлението на плафоните, като на предния капак и задната врата (капак) се монтират допълнително бутони, които задействат осветлението.
Препоръчвам ти да посетиш акумулаторджия, който да замери акумулатора ти и да види какво е състоянието му. Ако е на повече от 4-5 години и е каран на къси разстояния е много вероятно да имаш късо в някоя от клетките от падналия оловен прах. Там могат да го проверят и евентуално да ти го промият. Така може да изкара още няколко месеца докато отделиш пари за нов.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
nikolovvd,
интересното е, че алармаджия ми я остави алрмения модул на мен, не го взе... Просто ми го хварли в колата и сега стой в жапката на колата...
Днес сутринта нямах никакъв проблем, нито е паднал акомулатора, пали , нормална консумация, всичко е ОК. Ще покарам още няколко дена за да се убедя, че акомулатора е добре и ще ходя да се разправям с алармаджията.
интересното е, че алармаджия ми я остави алрмения модул на мен, не го взе... Просто ми го хварли в колата и сега стой в жапката на колата...
Днес сутринта нямах никакъв проблем, нито е паднал акомулатора, пали , нормална консумация, всичко е ОК. Ще покарам още няколко дена за да се убедя, че акомулатора е добре и ще ходя да се разправям с алармаджията.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Тогава отиваш с гаранционната карта и ако ти откаже намираш сайта за защита на потребителите и онлайн пускаш жалба, като предварително трябва да имаш данните на "специалиста" по алармите - трите имена, име на фирмата, адрес и т.н. Обикновенно гаранционната карта е последната страница от ръководството, ако не е на отделен лист.
Ако си затруднен пиши ЛС да го потърсим с АПИС или СИЕЛА.
Любезно го предупреди, така между другото да чака гости от "Защита на потребителите".
Ако всичко това не помогне пиши, за да видим дали не може да се поправи. Вероятно калпав кондензатор прови бела.
Ако си затруднен пиши ЛС да го потърсим с АПИС или СИЕЛА.
Любезно го предупреди, така между другото да чака гости от "Защита на потребителите".

Ако всичко това не помогне пиши, за да видим дали не може да се поправи. Вероятно калпав кондензатор прови бела.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 06 май 2009, 01:36
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Combi 16V 1.8 97г.
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Защитата на потребителите няма да ми свърши работа, взех фактура на фирма ...
Ще изчакам да видя как каква е причината и ще му мисля...
Ще изчакам да видя как каква е причината и ще му мисля...
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Помощ : Падна ми акомулатора за по малко от 6 часа
Как няма да свърши работа, няма никакво значение дали фактурата е на фирма или на твое име.Alexy написа:Защитата на потребителите няма да ми свърши работа, взех фактура на фирма ...
Ще изчакам да видя как каква е причината и ще му мисля...
Щом това те притеснява, вземи си само копие от касовата бележка. Тя си е отвсякъде погледнато документ за покупка и на нея не пише за кого е.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта