Eskort 1.4i пали трудно студен
Публикувано: 25 окт 2009, 21:08
Здравейте колеги!
До сега само четях, но проблема ми стана много болен и за това вече реших да търся помощ.
Изчетах много за трудното палене, но като че ли не срещам нещо като моя проблем и за това се реших да открия нова тема.
Та да не Ви отегчавам, а на въпроса.
Имам Eskort 1.4i /моно инжексия/. Производство - декември '89 г. Двигател - CVN. Винаги /имам го от '99г./ е палил на 5-6та секунда въртене. След като веднъж е запалил, гася и до максимум 2-3 часа пали веднага на 2-3та сек. Постепенно времето на стартиране се увеличаваше, докато вече стигна до: стартирам 10 сек. почивка още толкова и на втория сарт пали почти веднага - 2-3та сек. Лошото е, че преди два дни като я загасих пред гаража и не успях да я запаля повече. Искра има /пробвах свещите дори на тъмно - вечер/, гориво има /развих входа на тръбата влизаща в тялото на инжектора/. Не знам само налягането дали не е много ниско.
Та ако можете помагайте!
Никак не ми се ходи на майстор, щото "не му знам името".
До сега само четях, но проблема ми стана много болен и за това вече реших да търся помощ.
Изчетах много за трудното палене, но като че ли не срещам нещо като моя проблем и за това се реших да открия нова тема.
Та да не Ви отегчавам, а на въпроса.
Имам Eskort 1.4i /моно инжексия/. Производство - декември '89 г. Двигател - CVN. Винаги /имам го от '99г./ е палил на 5-6та секунда въртене. След като веднъж е запалил, гася и до максимум 2-3 часа пали веднага на 2-3та сек. Постепенно времето на стартиране се увеличаваше, докато вече стигна до: стартирам 10 сек. почивка още толкова и на втория сарт пали почти веднага - 2-3та сек. Лошото е, че преди два дни като я загасих пред гаража и не успях да я запаля повече. Искра има /пробвах свещите дори на тъмно - вечер/, гориво има /развих входа на тръбата влизаща в тялото на инжектора/. Не знам само налягането дали не е много ниско.
Та ако можете помагайте!
Никак не ми се ходи на майстор, щото "не му знам името".