още един въпрос за самодиагностиката

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

още един въпрос за самодиагностиката

Мнение от dragnev1 » 29 ное 2009, 18:15

колеги имам фиеста 1,1ми 92г. днес си четох грешките на компа и ми показа код 28 и код 38 според това което знам ако не е така моля да ме коригирате това и за двата кода е кислороден сензор 1 но в единия случай богата в другия бедна смес .направо съм объркан това ламбдата ли е или е друго колко датчика такива има моята кола и какво да направя по въпроса.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: още един въпрос за самодиагностиката

Мнение от vargala81 » 29 ное 2009, 18:48

28 Кислороден сензор 1(цилиндри 1 и 4) смес богати или датчик дефектен 38 Кислороден сензор 1 (цилиндри 1 и 4) смес бедна или сензор дефектен. Приятелю ,ако разхода на бензин ти е по-голям от нормалното сменяй ламбда сонда.Ако изкаш първо напръскай куплонга с контактен спрей и рестартирай екото.

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: още един въпрос за самодиагностиката

Мнение от dragnev1 » 29 ное 2009, 18:55

какво значи цилиндри 1 и4 и защо ту богата ту бедна >:D<: има ли вероятност да е прекъснат кабел или укъсил и как да го разбера :-/:

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: още един въпрос за самодиагностиката

Мнение от vargala81 » 29 ное 2009, 19:27

dragnev1 написа:какво значи цилиндри 1 и4 и защо ту богата ту бедна >:D<: има ли вероятност да е прекъснат кабел или укъсил и как да го разбера :-/:
Значи ,че горивото и искрата се подават във два цилиндъра едновременно, във твоя случай вероятно от не изправен кислороден сензор впръсква по-малко гориво.Мен обаче ме съмнява ,че горивото не е по-малко ,а сензора лъже екуто и то подава повече гориво,за това се получава ту бедна ту богата смес.Възможно е също така проблема да е някаде по самите кабели на сондата (аз го имах този проблем)отиваш на елкон или диагностика и там ти замерват сондата.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: още един въпрос за самодиагностиката

Мнение от vargala81 » 29 ное 2009, 19:35

http://www.autodiagnos.com.ua/Diagnos/F ... t_diag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

dragnev1
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 08 дек 2008, 18:09
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1i 92
Status: Извън линия

Re: още един въпрос за самодиагностиката

Мнение от dragnev1 » 29 ное 2009, 22:14

мерси за инфото колега

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта