Страница 1 от 1
Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 02 дек 2009, 12:56
от Elica
Здравейте, карам Форд КА 1.3
Когато го поизмъча малко, т.е. се опитвам да изпреваря по-бързо или на права отсечка ако се опитам не просто да поддържам скороста а да ускорявам колата пресецва ( мисля че това беше израза

) и угасва. След това може да запали от 15 минути ... до 2 часа някой път.
Ходих на сервиз Dunev там решиха че е някакво двигателче което прави нещо си на оборотите ( колата била пълен инжекцион ) та смениха за 350 лева.
Следващия искаше да я кара докато му даде проблем .... смени филтри ...
В Gemini 4 я държаха една седмица говореха за някакъв чип ... смениха обаче бензинова помпа 280 лева, сега колата е даже по зле и ако не внимавам се опитва да угасне постоянно.
И за да запаля поддавам газ не като преди само с ключа.
В момента сипвам в бензина нещо си което ще прочисти едикакво си по съвет на четвъртия.
Моля ви за съвет за да обясня на хората какво може да и е ..... скоро ремонта ще стане по скъп от колата.
Мерси
Re: Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 02 дек 2009, 21:21
от bateto_toshko
старата бензинова помпа поне не ти ли я оставиха?

.Малко ми се струва , че някой се е опитал да си направи коледната премия на твой гръб.

.
Казваш 1,3 двигател-бензин.Такива се произвеждат между 1996-2001 година и да не се заричам , но съм почти сигурен , че не е пълен инжекцион.

Аз ако бях щях да вдигна сериозен панаир да ми дадат поне старите сменени части , за които очевидно не е сигурно дали въобще са повредени
Re: Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 04 дек 2009, 12:42
от Elica
Мда върнах им колата след 2 дни казаха, че бил някакъв кабел зад двигателя ( буксата не била влючена добре ). Ще пратя да я вземат.
Да 98 г е колата. А ако са ме изработили ... моя грешка.
Re: Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 04 дек 2009, 23:19
от S_C
Стъпковото моторче си е цифра пари на всяка кола,дето е оборудвана с такова.Бензиновите помпи на пълните инжекции също са скъпи.
Проблемът е,че и аз не вярвам тая кола да е пълна инцекция.Не се връзва някак...ангренажа на Ка май беше с верига...
Re: Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 07 дек 2009, 10:37
от by_cec
S_C написа:Стъпковото моторче си е цифра пари на всяка кола,дето е оборудвана с такова.Бензиновите помпи на пълните инжекции също са скъпи.
Проблемът е,че и аз не вярвам тая кола да е пълна инцекция.Не се връзва някак...ангренажа на Ка май беше с верига...
Аз пък не виждам връзка м/у ангренажа и типа пълнене на мотора .
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3534.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Между другото, какво стана с колата ?
Re: Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 07 дек 2009, 17:00
от IIcuXoIIaT
Колега и моята в момента прави подобни неща.
След диагностика се оказа бенизновата помпа и сега ще я сменям.
Ако се оправи ще кажа.
Re: Съвет за гаснещ Форд КА
Публикувано: 07 дек 2009, 20:11
от martinhr
Здравейте,бих ви дал само няколко насоки,при положение,че несъм експерт и мога само да давам предположения,незнам при вашите коли,дали има но по принцип има регулатор на налягането в общата тръба за която са хванати четирите дюзи,ако отидете при човек който някога се е занимавал с подобни двигатели ще го погледне и ще му стане ясно къде е проблема,това ходене по сервизи ми е до болка познато.Помпата може да бъде проверена,по процедура описана в програмата аутодата,там има ясно написано как бързо,лесно,вкусно да се провери

Описани са процедури които може всеки сам да извърши и да се проверят много от датчиците и механизмите влияещи работата на мотора(стъпково моторче,мап,темп.на вх.въздух и др.) всеки един датчик може да дава отражение.Бих Ви посъветвал да пробвате един газаджииски трик

откачете акумулатора за около 15-тина минути и запалете оставете да работи 3 4 5 мин на място и после пробвайте,повярвайте ми,чудеса съм виждал от това
