Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
Публикувано: 20 дек 2009, 21:15
Здравейте,
Видях във форума, че не съм единствения на когото имобилайзера му прави номера, но изглежда не съм чел достатъчно, защото не намерих описание на решение за моя случай. С риск да повторя някоя съществуваща вече тема искам да попитам КАК ДА ПРЕМАХНА ИМОБИЛАЙЗЕРА НА FORD ESCORT 99-та година 1.8 tdi (90 к.с.). Прави ми проблеми - не иска да завърти стартера, завърти стартера, но не пуска помпата, в движение се активира веднъж и угаснах брутално. Колата имаше аларма, която при първото посещение в сервиз бе старателно премахната и уж нещата се оправиха. НО ... след точно десет паления .... пак "гризнах дървото". Проблема се появи при първия студ. Миналата година си палеше перфектно. И сега като "закачи" пали като пушка, но проблема е че не "закача". Допълнителни разяснения, които видях, че са изисквани при другите теми - имам малка червена лампа под часовника, която при контакт първо изгасва, а после започва да мига бързо - колата не завърта или ако завърти - не пуска ГНП и съответно не пали. На ключа имам червено капаче (предполагам, че под него е ампулката на имобилайзера), нямам други ключове. Ключа не е изпускан, мокрен, студен и т.н. нито таблото. Акумулатор и подгревателни свещи - нови. Алтернаторът зарежда идеално. Моля Ви и повторно се извинявам ако съм пропуснал отговора - как мога да го шунтирам този имобилайзер (или да си оправя проблема). Продполагам, че може да е някаква кофти връзка, защото при топла кола не го прави, само при студена. Ще съм искрено благодарен за всякакви предложения (за ремонт, шунтиране или ел. схеми за проверка).
Благодаря предварително!
Видях във форума, че не съм единствения на когото имобилайзера му прави номера, но изглежда не съм чел достатъчно, защото не намерих описание на решение за моя случай. С риск да повторя някоя съществуваща вече тема искам да попитам КАК ДА ПРЕМАХНА ИМОБИЛАЙЗЕРА НА FORD ESCORT 99-та година 1.8 tdi (90 к.с.). Прави ми проблеми - не иска да завърти стартера, завърти стартера, но не пуска помпата, в движение се активира веднъж и угаснах брутално. Колата имаше аларма, която при първото посещение в сервиз бе старателно премахната и уж нещата се оправиха. НО ... след точно десет паления .... пак "гризнах дървото". Проблема се появи при първия студ. Миналата година си палеше перфектно. И сега като "закачи" пали като пушка, но проблема е че не "закача". Допълнителни разяснения, които видях, че са изисквани при другите теми - имам малка червена лампа под часовника, която при контакт първо изгасва, а после започва да мига бързо - колата не завърта или ако завърти - не пуска ГНП и съответно не пали. На ключа имам червено капаче (предполагам, че под него е ампулката на имобилайзера), нямам други ключове. Ключа не е изпускан, мокрен, студен и т.н. нито таблото. Акумулатор и подгревателни свещи - нови. Алтернаторът зарежда идеално. Моля Ви и повторно се извинявам ако съм пропуснал отговора - как мога да го шунтирам този имобилайзер (или да си оправя проблема). Продполагам, че може да е някаква кофти връзка, защото при топла кола не го прави, само при студена. Ще съм искрено благодарен за всякакви предложения (за ремонт, шунтиране или ел. схеми за проверка).
Благодаря предварително!