проблем с всички чистачки - прекъсват
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
проблем с всички чистачки - прекъсват
на ескорта - и с предните и със задната. задната прекъсва и застава на неадекватно положение, след няколко секунди продължава и пак така. не е от лоша маса, нито от контактите на пластините. пробвах и проверих. като замерих напрежението на пластините при затворен багажник едната дава 12 в при начално положение на чистачката. като тръгне чистачката другата пластина дава за секунда напрежение и след това спира. а чистачката замръзва и на 2те напрежението изчезва. след секунди пак се появява и пак тръгва и така....
а предните като ги спра от лостчето и спират там където са стигнали - не се прибират. ако пък са на степен за през интервал , прави един интервал, втори и на третия или четвъртия спират по средата. почва да прави интервала до средата на стъклото.
дали е от релетата?? не е от лостчето понеже пробвах с друго.
а предните като ги спра от лостчето и спират там където са стигнали - не се прибират. ако пък са на степен за през интервал , прави един интервал, втори и на третия или четвъртия спират по средата. почва да прави интервала до средата на стъклото.
дали е от релетата?? не е от лостчето понеже пробвах с друго.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: проблем с всички чистачки - прекъсват
"Паркирането" на чистачките е механизъм в самото моторче за чистачките.На зъбното колело в моторчето има метална пътечка която чрез контактна пластина подава захранване(когато не са в изходно положение) на моторчето когато то се прекъсне от лостчето за контрол на чистачките, и спира в изходно положение винаги.До колкото си спомням на единият от кабелите(не знам какъв цвят)трябва да има постоянен "+" докато колата е на контакт и лостчето на чистачките е в нулево положение.Ако плюсът е там то тогава трябва да отвориш моторчето да видиш въпросните пластини....
Не ме бива много в обясняването....
Не ме бива много в обясняването....

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с всички чистачки - прекъсват
на предните не съм замервал напреженията ама на задните ги замерих.
има 2 жички. едната дава напрежение когато чистачката е паркирана на място. другата дава напрежение за да се върти моторчето. но дава напрежение само по една секунда на 20тина сек. т.е. пуска малко ток, променя позицията на чистачката и спира. когато след няколко премествания отиде на мястото си другата жичка подава 12в. т.е. паркирането на чистачката със тия пътечки в моторчето си е точно. но не дава постоянно напрежение за да завърти цял един цикъл ами само по секунда на доста време
има 2 жички. едната дава напрежение когато чистачката е паркирана на място. другата дава напрежение за да се върти моторчето. но дава напрежение само по една секунда на 20тина сек. т.е. пуска малко ток, променя позицията на чистачката и спира. когато след няколко премествания отиде на мястото си другата жичка подава 12в. т.е. паркирането на чистачката със тия пътечки в моторчето си е точно. но не дава постоянно напрежение за да завърти цял един цикъл ами само по секунда на доста време
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем с всички чистачки - прекъсват
Колега това което казваш споредмен сочи само за едно слаба връзка, като сеима предвид каква е славата на таблото с предпазителите на ескорта най-вероятно тя е в самото табло като дадеш на контакт напрежението идва, но в момента в който се включи товар към него (тоест електромоторът на самата чистачка) то изчезва защото там където е слабата връзка съпротивлението е голямо и падът на напрежение върху нея също е голям. Пробвай там където са тези постоянни 12 волта да подадеш друго захранване когато основното изчезне. При това положение чистачката трябва да тръгне и когато стигне в изходна позиция да си спре както е нормално. Ако това стане имаш два варианта, съответно да отстраниш проблема като откриеш слабата връзка или да го заобиколиш като подадеш захранване на чистачката от друго място. За предпочитане е да се отстрани проблема защото ако е в таблото и ти го заобиколиш няма гаранция че утре няма да спре нещо друго, а и най-вероятно проблемът с предните чистачки е в същата тази слаба връзка. Успех 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта