Фиеста/Ескорт/Орион 1.6Д Безумие (Алтернатор)
- viper
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 20 фев 2006, 16:19
- Модел на автомобила: '99 Fiesta Courier 1.8D
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фиеста/Ескорт/Орион 1.6Д Безумие (Алтернатор)
Колеги, вчера се наех да ремотирам алтернатора на моя труп - доволно куха работа... Та реших да споделя с Вас, новопоявилата се ненавист към конструкторите от Кьолн...
Тъй, за какво иде реч - първо за да е пълна картинката ще обясня, къде се намира алтернатора при тези модели. От дясно, най-долу - точно до гумата; Както се досещате, самото разположение предполага пълнене с вода, кал, прах и каквото се сетите още, но... това не е всичко! Ремъка може да се смени само на канал и разбира се след като сте се омазали до ушите в мизерия. До тук всичко звучи кофти, но не и колкото следното - за да е възможно най-гадно на човека, който ремонтира, кухите конструктори са ръгнали лагеруването на алтернатора, така, че да не може да се достигне по никакъв начин; И разбира се не е на един дълъг болт, а на 2 малко - всеки за своето ухо. Както и да е - някак го откачих - не че не си изкълчих ръката, ама айде - нямам още опит - може да се усъвършенствам с практиката
Но това което ме чакаше след като махнах генератора ме втрещи - стойката му има улей!!! по който, ако от някъде потече нафта или вода или масло да се излее, ама точно в алтернатора!!!
Гледах, гледах - не мога да повярвам... Изпуших една цигара за успокоение и пак се заврях в канала - нищо не се беше променило... а, да - отворих алтернатора: няма да ви описвам какво имаше вътре....
Та въпроса, който бих искал да во задам е следния: Има ли някакъв предпазен кожух в който да набутам скапания генератор, че да гори поне на 5-6 месеца вместо на 1?
Тъй, за какво иде реч - първо за да е пълна картинката ще обясня, къде се намира алтернатора при тези модели. От дясно, най-долу - точно до гумата; Както се досещате, самото разположение предполага пълнене с вода, кал, прах и каквото се сетите още, но... това не е всичко! Ремъка може да се смени само на канал и разбира се след като сте се омазали до ушите в мизерия. До тук всичко звучи кофти, но не и колкото следното - за да е възможно най-гадно на човека, който ремонтира, кухите конструктори са ръгнали лагеруването на алтернатора, така, че да не може да се достигне по никакъв начин; И разбира се не е на един дълъг болт, а на 2 малко - всеки за своето ухо. Както и да е - някак го откачих - не че не си изкълчих ръката, ама айде - нямам още опит - може да се усъвършенствам с практиката


Та въпроса, който бих искал да во задам е следния: Има ли някакъв предпазен кожух в който да набутам скапания генератор, че да гори поне на 5-6 месеца вместо на 1?
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абе колега ти го направи трагедия това с алтернатора.
Аз смених 4 двигателя на Форда и с алтернатора не съм имал проблеми.
И ми е чудно къде го видя този улей на стойката ли?
Мисля че има достатъчно място между стойката и самия алтернатор за да се стича там каквото има масла,нафта и води някакви.Които принципно не би трябвало да ги има.Не вярвам да караш с течашта нафтова помпа
Аз смених 4 двигателя на Форда и с алтернатора не съм имал проблеми.
И ми е чудно къде го видя този улей на стойката ли?
Мисля че има достатъчно място между стойката и самия алтернатор за да се стича там каквото има масла,нафта и води някакви.Които принципно не би трябвало да ги има.Не вярвам да караш с течашта нафтова помпа

- sali_k
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 06 май 2005, 23:28
- Модел на автомобила: ESCORT MK4 1,8 Diesel
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имам същия проблем
На всеки 3 месеца алтернатора се поврежда.
В началото имаше една пластмасова кора, която предпазваше от заливане с вода или от пръски.
Не знам как, но въпросната пластмаса изчезна и сега е мъка.
То не бяха ремъци, четки...
Днес отново алтернатора сдаде багажа.
Явно пак се е напълнил с мръсотия...
Та въпроса ми има ли някои да продава въпросната пластмасова кора , която се монтира върху алтернатора и що годе го предпазва.
В началото имаше една пластмасова кора, която предпазваше от заливане с вода или от пръски.
Не знам как, но въпросната пластмаса изчезна и сега е мъка.
То не бяха ремъци, четки...
Днес отново алтернатора сдаде багажа.
Явно пак се е напълнил с мръсотия...
Та въпроса ми има ли някои да продава въпросната пластмасова кора , която се монтира върху алтернатора и що годе го предпазва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта