Вариант А (официален):
А.1 сваляш кората под бронята - няколко винтчета
А.2 сваляш бронята - 4 гайки
А.3 сваляш двата мигача - по един болт в ъгълчето м/у фара и калника + по 1 букса на мигач
А.4 сваляш декоративната решетка с емблемата
А.5 сваляш сглобката с фаровете - два болта отстрани под мигачите, два болта под декоративната решетка + по 1 букса на фар
А.6 на всяко стъкло има по 7 клипса - 3 отгоре, 1 от вътрешната страна (към емблемата), 3 отдолу - внимателно с права отвертка, може да подложиш плътен парцал (примерно брезент или дънки) ако те е страх да не нараниш нещо с отвертката, но съм го правил и без парцал без да е имало последици
А.7 м/у стъклото и пластмасата има гумено уплътнение, което с годините е залепнало - внимателно пъхаш
отвертката с парцал в процепа за да надигнеш стъклото, докато отлепи
после по обратния ред
- накрая реглаж на фарове
Вариант Б (мързелив):
Б1 - виж А.3
Б2 - виж А.4
Б3 - виж А6 - сваляш само горните 3 + 1 страничен клипс, защото не си махнал бронята
Б4 - виж А7 - само отгоре отваряш внимателно - отваря се около 3-4 см, достатъчно, колкото да бръкнеш и да смениш блендите
тука можеш да минеш и без реглаж на фаровете, ама го провери все пак
Първия път като го правих (беше вариант Б) го направих за около 40 мин, щото много внимавах и умувах как и откъде. Опитен човек ще го направи за 10-15 мин.
В МП процедурата (слино се надявам по схема А

) струва 1час и 50 мин. + още 10мин регулиране на фарове - 2ч. х 50лв/ч.ч (май?!) = 100лв - Честито!