Проблем с ФОРД ОРИОН 1,4 89г.
Публикувано: 02 юни 2010, 21:19
Здравейте!Притежавам ФОРД ОРИОН 1,4 моноинжекцион 1989г. с катализатор от 1999г. До сега съм го ползвал без проблеми. Сменял съм само консумативи , различни части по предница, окачване и спирачките. Никакви проблеми по двигателя почти 12г!!! Проблеми имах само с ламарините. От известно време обаче взеха да се появявяват проблеми. Първо започнаха да тракат клапаните .От сервиза където ходя ми казаха, че не си заслужава да ги сменям и да карам докато мога. След това започна при все още студен студен двигател при по-високи обороти да се разнася миризма на сяра. От време на време почна да губи мощност. Последно започна да гасне или да не иска да запали двигател. Стартера си върти без проблем.Пример не ще да запали - почвам да търся причината - няма искра и докато пробвам - изведнъж започва да пали и така две три седмици.После пак отказва . Проверил съм свещи (нормално изглеждат - няма нагар, омасляване и т.н), бобина (първична , вторична намотка - ок), кабели (високоволтови), палеца на разпределителя, напрежения по клемите на бобината и комутатора. Това което не можах да определя е следното :
- точно по каква ел. схема е реализирано запалването
- комутатора е Motorcraft 86F8-12A241-AA освен него не откривам някъде да има ЕКУ.
- иначе има всякакви датчици (за температура, ламба сонда, за обороти и т.н.)
Изчетох всичко по форума поне два пъти , но не открих нещо което да помогне в моя случай.Имам чувството , че като разкача акумолатора докато пробвам и след това започва да работи за известно време.
Главно ме интересува каква модификация е запалването - някакви ел схеми.
Ако някой може да помогне нещо ще съм много благодарен!!! Ако трябва допълнителна информация питайте, ще отговарям какво съм правил. Може и снимки да направя.
- точно по каква ел. схема е реализирано запалването
- комутатора е Motorcraft 86F8-12A241-AA освен него не откривам някъде да има ЕКУ.
- иначе има всякакви датчици (за температура, ламба сонда, за обороти и т.н.)
Изчетох всичко по форума поне два пъти , но не открих нещо което да помогне в моя случай.Имам чувството , че като разкача акумолатора докато пробвам и след това започва да работи за известно време.
Главно ме интересува каква модификация е запалването - някакви ел схеми.
Ако някой може да помогне нещо ще съм много благодарен!!! Ако трябва допълнителна информация питайте, ще отговарям какво съм правил. Може и снимки да направя.