Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от THB » 04 юни 2010, 20:43

Здравеите преди няколко дена забелязох че предните ми габарити не светят. Всички светлини в купето си работят, Като дам ключа за фаровете на габарити задните си светят но предните не. Проверих си бушоните и в купето и под капака, всички са здрави. мисля си че може да е от някое реле ама не съм сигурен, тях не съм ги проверявал.Благодаря предварително !
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от paci » 04 юни 2010, 20:48

Крушките здрави ли са?

THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от THB » 04 юни 2010, 20:52

ами не съм ги гледал ама ме съмнява и двете да изгорят по едно и също време. Преди си работеха и двете.утре ще ги видя все пак.
Изображение

THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от THB » 17 юни 2010, 20:07

здравейте. Проверих си крушките и 2те бяха изгорели и най странното е че и едната крушка на късата светлина ми изгоря 2 дена след това. Купих си 2 нови крушки Бош от 9.60 лв. едната (светят доста добре). крушки за габаритите си взех от магазна на форд (никаде другаде нямаше) 2.20 лв. едната. Сложих ги и карам така вече около 10 дена без проблеми. Реших обаче да замеря токовете към фаровете и забелязох нещо.при незапален двигател има напрежение 12 волта към всички крушки, при запален се вдига на 14 - 14.5 . Имам една прахосмука4ка дето се включва в запалката и забелязах 4е започва да варти по бързо при запален двигател. Някой хора ми казаха че това било нормално но искам все пак да знам вашето мнение.Благодаря предварително!
Изображение

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от cockyhotty » 17 юни 2010, 20:25

Ако ти дава напрежение 12 В акумулатора на незапален, си е прекалено ниско. Но ако си пали колата нормално, всичко е ОК.

THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от THB » 19 юни 2010, 18:35

ами акомулатора е доста тъп по принцип няква измислена марка е. при незапален дава 12.2- 12.5 волта. Колата по някога пали малко по трудно с повече въртене. Най лесно пали с двоино подгряване (дизел е).Ама мен ме интересува дали е нормално 14.5 волта при фаровете на запален двигател.
Изображение

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1

Мнение от aaleks » 20 юни 2010, 18:55

THB написа:ами акомулатора е доста тъп по принцип няква измислена марка е. при незапален дава 12.2- 12.5 волта. Колата по някога пали малко по трудно с повече въртене. Най лесно пали с двоино подгряване (дизел е).Ама мен ме интересува дали е нормално 14.5 волта при фаровете на запален двигател.
При угасен двигател, вечерта спряна и на сутринта мериш 12.2 - 12.6 волта и при въртене за запалване не пада под 10,5 - 11,0 волта значи акомулатора си е супер. При запален двигател, но 1 мин. след запалването/със фарове или без/ измериш 14,2 - 14,5 волта означава, че генератора си зарежда идеално.
При мен зарежданета на акомулатора започва след около 30 секунди след запалването, така я взех незнам как е при другите.
Според мен, не препоръчвам двойното подряване - прегряват свещите и си заминават бързо. За да палиш лесно зимата си купувай масло 5W30 не е чак толкова скъпо, и спестява доста главоболия в студа. 5 означава, че при минус 15 градуса маслото ти няма да е като "смола", а друга та цифра е като загрее примерно при 100 градуса да не си губи смазочните свойства. Но ако палиш трудно и сега провери си подгряващите свещи. Лятно време съм палил с две изгорели свещи почити без проблем, даже като ги сменях се оказаха 3 изгорели. Но едната трудно и развих кабелната обувка и може аз да съм я повредил при махане на кабела. Купих си от морга 4 втора употреба, но смених само изгорелите. В моргата отидох с едно малко акомулаторче 12 волта 2,5 или 4 Ампер/часа (Ah) и всяка свещ я пробвах директно към акомулатора и като зачерви отпред значи си е здрава. Но внимавай веднага след пробата къде ще хванеш/сложиш свеща, че яко пари отпред :D: .

*00124* Май тия дни се поувлякох с писането, ще да е от жегата *00147*
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта