Проблем с предни габарити Мондео Мк1
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Проблем с предни габарити Мондео Мк1
Здравеите преди няколко дена забелязох че предните ми габарити не светят. Всички светлини в купето си работят, Като дам ключа за фаровете на габарити задните си светят но предните не. Проверих си бушоните и в купето и под капака, всички са здрави. мисля си че може да е от някое реле ама не съм сигурен, тях не съм ги проверявал.Благодаря предварително !
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1
Крушките здрави ли са?
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1
ами не съм ги гледал ама ме съмнява и двете да изгорят по едно и също време. Преди си работеха и двете.утре ще ги видя все пак.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1
здравейте. Проверих си крушките и 2те бяха изгорели и най странното е че и едната крушка на късата светлина ми изгоря 2 дена след това. Купих си 2 нови крушки Бош от 9.60 лв. едната (светят доста добре). крушки за габаритите си взех от магазна на форд (никаде другаде нямаше) 2.20 лв. едната. Сложих ги и карам така вече около 10 дена без проблеми. Реших обаче да замеря токовете към фаровете и забелязох нещо.при незапален двигател има напрежение 12 волта към всички крушки, при запален се вдига на 14 - 14.5 . Имам една прахосмука4ка дето се включва в запалката и забелязах 4е започва да варти по бързо при запален двигател. Някой хора ми казаха че това било нормално но искам все пак да знам вашето мнение.Благодаря предварително!
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1
Ако ти дава напрежение 12 В акумулатора на незапален, си е прекалено ниско. Но ако си пали колата нормално, всичко е ОК.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1
ами акомулатора е доста тъп по принцип няква измислена марка е. при незапален дава 12.2- 12.5 волта. Колата по някога пали малко по трудно с повече въртене. Най лесно пали с двоино подгряване (дизел е).Ама мен ме интересува дали е нормално 14.5 волта при фаровете на запален двигател.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с предни габарити Мондео Мк1
При угасен двигател, вечерта спряна и на сутринта мериш 12.2 - 12.6 волта и при въртене за запалване не пада под 10,5 - 11,0 волта значи акомулатора си е супер. При запален двигател, но 1 мин. след запалването/със фарове или без/ измериш 14,2 - 14,5 волта означава, че генератора си зарежда идеално.THB написа:ами акомулатора е доста тъп по принцип няква измислена марка е. при незапален дава 12.2- 12.5 волта. Колата по някога пали малко по трудно с повече въртене. Най лесно пали с двоино подгряване (дизел е).Ама мен ме интересува дали е нормално 14.5 волта при фаровете на запален двигател.
При мен зарежданета на акомулатора започва след около 30 секунди след запалването, така я взех незнам как е при другите.
Според мен, не препоръчвам двойното подряване - прегряват свещите и си заминават бързо. За да палиш лесно зимата си купувай масло 5W30 не е чак толкова скъпо, и спестява доста главоболия в студа. 5 означава, че при минус 15 градуса маслото ти няма да е като "смола", а друга та цифра е като загрее примерно при 100 градуса да не си губи смазочните свойства. Но ако палиш трудно и сега провери си подгряващите свещи. Лятно време съм палил с две изгорели свещи почити без проблем, даже като ги сменях се оказаха 3 изгорели. Но едната трудно и развих кабелната обувка и може аз да съм я повредил при махане на кабела. Купих си от морга 4 втора употреба, но смених само изгорелите. В моргата отидох с едно малко акомулаторче 12 волта 2,5 или 4 Ампер/часа (Ah) и всяка свещ я пробвах директно към акомулатора и като зачерви отпред значи си е здрава. Но внимавай веднага след пробата къде ще хванеш/сложиш свеща, че яко пари отпред .
Май тия дни се поувлякох с писането, ще да е от жегата
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта