Страница 1 от 1
Проблемчета!
Публикувано: 05 авг 2010, 20:31
от essex
Здравейте колеги.
Нормално ли е като си пипнал плюса на акумулатора докато е на колата(поставен и свързан да си бачка) и със същатата ръка в моя случай (дясната ми ръка) с лакат се облегна на калника и да ме друсне ток ?
Защото миналият акумулатор е изкипявал здраво ( може би от презареждане ) и сега там където е поставката на акумулатора е изгнило от разялата го киселина

и тече вода когато вали.
И знае ли някой как се замерва ( от сега казвам че незнам как да работя със мултицепт, знам че някъде из форума е написано как се измерва алтернатора ... ) Колата е Форд Ескорт 96 год. 1.6 16в инжекцион
а и продължада да разяжда отпред тази киселина моля за инфо как мога да я неутрализирам и премахна защото не ми се иска и там дето е под жабката да кърпя ...
Re: Проблемчета!
Публикувано: 05 авг 2010, 22:46
от Sasho85
Нагласяш мултицета да показва ACV и допираш кабелите му на полюсите на акумулатора или на плюса на акумулатора и масата на купето. Мериш при загасен двигател, при запален на минимални обороти и на средни обороти. Напрежението не трябва да минава 14V и при палене не трябва да пада под 8V
Re: Проблемчета!
Публикувано: 05 авг 2010, 23:08
от ЯЛТА
....... И измиваш хубаво , с разтвор от сода бикарбонат в топла вода , не жали содата . успех . акомулатора , ако има отвор за отдушник - надяваш шлаух - тънко маркуче , за да отвежда изпаренията някъде на долу .
Re: Проблемчета!
Публикувано: 06 авг 2010, 02:12
от essex
много ви благодаря още утре ще се захвана, а тея дни ще ходя при един познат да се реже и кърпи ... >:D<:
Re: Проблемчета!
Публикувано: 06 авг 2010, 19:39
от pelteka
[quote="Sasho85"]Нагласяш мултицета да показва ACV и допираш кабелите му на полюсите на акумулатора или на плюса на акумулатора и масата на купето. Мериш при загасен двигател, при запален на минимални обороти и на средни обороти. Напрежението не трябва да минава 14V и при палене не трябва да пада под 8V[/quote
Колега AC - е за променливо напрежение.DC е за право напрежение. В автомобилите напрежението е DC.
Re: Проблемчета!
Публикувано: 11 авг 2010, 23:54
от peterdi_bg
И при мен е на това, което съответства на DCV - слагам го на стойност 20V

снимка
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=260265" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Проблемчета!
Публикувано: 12 авг 2010, 13:06
от essex
може да се изтрива тая тема тъй като има една друга, а аз за какво я направих оная, а просто не преименувах тая

да ме пита човек

Re: Проблемчета!
Публикувано: 29 авг 2010, 11:27
от ford16v
Здравейте иаме 1 проблем с една наша позната кола ... Форд Ескорт

. Моя проблем , по-точно на колата ми е че неиска да пали поради причината че не ходи ток до бензиновата помпа ... свалях я помпата си работи

много ще съм благодарен ако някой ми каже каде е релето за бензиновата помпа

аз си мисля че е на бушоните но те там не са 1 и 2 и кое точно е ако е там ако не е там къде е ? чкам отговори спешно че ме очаква пътуване а ми трябва колата

МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Re: Проблемчета!
Публикувано: 29 авг 2010, 11:47
от stoy@n
Провери от страната на шофьора долу в краката в ляво трябва да има един отвор там е автоматичния прекъсвач за бензиновата помпа в случай на удар.Натисни го ако е изскочил.
Re: Проблемчета!
Публикувано: 29 авг 2010, 11:52
от ford16v
благодаря ти

отивам да провера

ако някой друг има други съвети да пише ако случайно не стане с прекъсвача

мерси още веднъж

оказа се че не е това ;( други идей ?
Re: Проблемчета!
Публикувано: 29 авг 2010, 15:34
от Edinuser
Има ли имобилайзер ? да не би да е от него.
Другото са бушоните, релетата и бушонното табло на този модел прави често проблеми - но не знам как са на Ескорта.
Re: Проблемчета!
Публикувано: 29 авг 2010, 17:19
от ford16v
няма имобилайзер ... бушоните ги гледах всички са здрави ... значи като дам ток директно от акумолатора към помпата и тя забръмчава и качва бензин и колата пали ама щото я държа на стартера и тогава работи като пусна ключа и угасва подавам газ преди това и нищо ... дали е възможно нещо да се е задръстило или какво е ?
Re: Проблемчета!
Публикувано: 29 авг 2010, 18:23
от paci
Re: Проблемчета!
Публикувано: 01 сеп 2010, 15:47
от ford16v
някви други идей някой да има ? щото в неделя на ОМВ-то ще чакам да дойде някой който да помогне

Re: Проблемчета!
Публикувано: 03 сеп 2010, 11:59
от ford16v
ти беше прав ел таблото е проблема

днес я оставих на ремонт и сичко ще е ок надявам се

благодаря на всички

ПОЗДРАВИ КОЛЕГИ

Re: Проблемчета!
Публикувано: 11 сеп 2010, 12:58
от ford16v
НОВ ПРОБЛЕМ!
След като таблото с бушоните беше оправено и бензиновата помпа заработи, се появиха ДВА НОВИ.
Може и да е един, общ проблем, ама неще да работи нормално колата.
--Трудно пали, а като запали държи високи обороти и ако не се поддържат високи с педала - гасне. След това не иска да запали и мирише на бензин - задавя се. Пали на бутане...
Другото което забелязах е стрелката на температурата - стои долу ниско, а перките се включват за охлаждане.
-- Преди 7-8 месеца се появи същия проблем, но след като почистих датчика за количеството въздух (на тръбата, която излиза веднага след въздушния филтър) двигателя заработи нормално. След като заработи нормално, изключвах буксата на датчика и колата се дави и гаснеше. НО ДНЕС, след продухване и почистване на същия датчик - НИКАКВА промяна.
Изваден или поставен кабел на датчика - след като я запаля с побутване - НИКАКВА разлика в работата на двигателя - тресе на 900 оборота (докато е по-студен двигателя се закрепва сам да работи), а на по-високи - мирише на обогатена смес. След като изгасне - пали само на бутане.
-- Ще кажете, че е от датчика. И аз така мисля, но ВЪПРОСА към вас е - МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК - както споменах не отчита вярно на таблото.
-- Някои знае ли колко струва такъв датчик (дебитомер - така мисля, че се казва

) или в неделя (утре 12.09.2010) на ОМВ-то някои да донесе за проба

ще се опитам да я закарам до там. Благодаря предварително.
Ето и снимки на двата датчика
(Дебитомер?? или въздушния:

и температурния:

Re: Проблемчета!
Публикувано: 11 сеп 2010, 17:18
от Al161978
ford16v написа:НОВ ПРОБЛЕМ!
След като таблото с бушоните беше оправено и бензиновата помпа заработи, се появиха ДВА НОВИ.
Може и да е един, общ проблем, ама неще да работи нормално колата.
--Трудно пали, а като запали държи високи обороти и ако не се поддържат високи с педала - гасне. След това не иска да запали и мирише на бензин - задавя се. Пали на бутане...
Другото което забелязах е стрелката на температурата - стои долу ниско, а перките се включват за охлаждане.
-- Преди 7-8 месеца се появи същия проблем, но след като почистих датчика за количеството въздух (на тръбата, която излиза веднага след въздушния филтър) двигателя заработи нормално. След като заработи нормално, изключвах буксата на датчика и колата се дави и гаснеше. НО ДНЕС, след продухване и почистване на същия датчик - НИКАКВА промяна.
Изваден или поставен кабел на датчика - след като я запаля с побутване - НИКАКВА разлика в работата на двигателя - тресе на 900 оборота (докато е по-студен двигателя се закрепва сам да работи), а на по-високи - мирише на обогатена смес. След като изгасне - пали само на бутане.
-- Ще кажете, че е от датчика. И аз така мисля, но ВЪПРОСА към вас е - МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК - както споменах не отчита вярно на таблото.
-- Някои знае ли колко струва такъв датчик (дебитомер - така мисля, че се казва

) или в неделя (утре 12.09.2010) на ОМВ-то някои да донесе за проба

ще се опитам да я закарам до там. Благодаря предварително.
Ето и снимки на двата датчика
(Дебитомер?? или въздушния:

и температурния:

Здрасти, колега,
Значи, това, което казваш наистина мирише на дебитомер, имах същия проблем
но: при изключен датчик би трябвало да отиде в авариен режим и тогава да поддържа нормални обороти (естетвено, ще ти харчи доста).
Дебитомерът струва доста пари - от МФ ми се струва, че беше към 400-500 лева
Аз го купих от една морга за 100 - до момента няма проблеми.
Поздрави
Re: Проблемчета!
Публикувано: 11 сеп 2010, 17:37
от ford16v
мерси за инфото колега

сега ще видя имаше1 др колега който продава форда си на части да ми даде да видиме дали ще е от тва

мерси о6те 1 път утре ще се видим ако ще присъстваш

а чета други теми за някакво почистване на дебитомера възможно ли е при този варянт да се изчисти а не сменя ?
Re: Проблемчета!
Публикувано: 01 окт 2010, 22:01
от ford16v
здравейте пак колеги ... значи оказа се че не е дебитомера, а свещите

по-малкия дявол ...казвам го , ако някой има такъв проблем 1-во да си погледне свещите

мерси пак на всички и поздрави
