защо се форсира при палене фиестата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
beni barzia
потребител
потребител
Мнения: 188
Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
Местоположение: софия,new iskar
Status: Извън линия

защо се форсира при палене фиестата

Мнение от beni barzia » 05 май 2006, 17:51

колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/ :roll:

Потребителски аватар
ivanenev
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 14 ное 2005, 19:44
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
Местоположение: Sofia, Mladost :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ivanenev » 05 май 2006, 17:53

какво разбираш под доста?? и мойта като я запаля дига малко оборотите но това е от смукача
Изображение

lexus
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 18 юли 2005, 21:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi '91г.
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от lexus » 05 май 2006, 17:59

Аз също имама 1.1 mi и като я запаля се форсира до 2000-2200 об/мин и след това веднага падат. Зимата се е форсирала и над 3000 об/мин.
Незнам това дали е нормално, но отначало като я взмеах мисля, че не правеше така, а може и да не съм и обръщал внимание.

Потребителски аватар
beni barzia
потребител
потребител
Мнения: 188
Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
Местоположение: софия,new iskar
Status: Извън линия

Мнение от beni barzia » 05 май 2006, 18:14

еми нямам оборотомер но на ухо сигурно са към 3000,4000 оборота
а иначе и аз като я взех при палене се дигаха оборотите малко и след това падаха но това форсиране си е бая,та затова питам

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 11 май 2006, 11:08

Когато я взех моята любима при палене вдигаше 1500-1700 оборота и след няколко секунди падаха на 1100 докато не загрее ..........от есента колата пали вече на 2000 оборота и мнооого рядко на 1500-1700 и никой не може да ми каже защо
Изображение

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: защо се форсира при палене фиестата

Мнение от licho » 11 май 2006, 11:31

beni barzia написа:колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/ :roll:
като се стартира двигателя и се вдигат оборотите, всичките датчици събират информация и след това падат до оборотите на празен ход.
може би някой датчик не ти работи и затова вдига повече. а може и от възвратния клапан или както го наричат, забравих другото име. отиди на диагностика най добре ако те съмнява
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 11 май 2006, 11:36

нормално ескорта ми като пали вдига до 1200-1300 и после падат според доколко е загряла. като му се повреди стъпковото моторче и датчика на дроселовата клапа спря да вдига обороти при палене и се палеше с газ от педала. след като ги смених тия работи се оправи и пак вдига така оборотите . според мен това моторче определя доколко да се вдигат оборотите отначало.
stangen понеже си от варна и ако ти се занимава с този проблем ( който мисля че е електроника) мога да ти кажа един сервиз за елкон който е доста добър. момчето е чак, държи форма особено при тези магии и може да фърли едно очо. пък и не взима скъпо - за елкон 15-20 зависи от проблема

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 17 юни 2006, 22:51

jack71, много ми е интересно как разбра , че ти се е повредил датчика на дроселовата клапа, защото и аз съм се насочил към него, но установявам , че като го изключа няма никаква разлика нито в паленето нито във вървенето. Значи ли това , че и когато е включен също не работи . Ще бъда благодарен ако се обадиш.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 19 юни 2006, 10:53

ами незнам точно. разбрах след като отидах на елкон за друг проблем и пича ми каза. гледах го на компютъра му как точно работи. едно просто съпротивление : подава напрежение към единия край и като го обтяга (клапата се отваря) напрежението се покачва при изхода. ако не се лъжа волтажите бяха някъде от 2.5в в начално положение докъм 4в в крайно. НО не ми взимай думите насериозно щото не помня с точност. ако го изключиш прекъсваш веригата и просто няма напрежение в другия край на жичката или нещо от сорта си. абе с електрониките съм много слаб. я колегите които разбират да се намесят...

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта