Страница 1 от 1

ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!

Публикувано: 30 сеп 2010, 12:08
от byi
Здравейте, имам следния проблем. Махнах фабричния касетофон(3000 Traffic) на моя Ескорд и си сложих ново CD панасоник което свалих от другата ми кола. И тъй като буксите на новото cd и това на форд са различни си купих преходник и трябваше да режа кабелите и да ги свързвам. видях кои са вързани на другата кола видях тук няколко теми и в крайна сметка стана добре. Но тогава се появи проблема, когато махна ключа от колата и cd-то спре изтрива всички настройки които съм направил, станциите които съм запаметил и т.н. Моля някой за съдействие. Благодаря предварително.

P.S. Свързал съм към cd-to само захранване и маса.
Колата е Ескорд 96 TD комби :)

Re: ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!

Публикувано: 30 сеп 2010, 12:17
от Doin
Би трябвало да имаш кабел (при мен бе жълт) точно с тази цел. Другия вариант е да вземеш захранване от запалката или часовника за да игнорираш контактния ключ.

Re: ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!

Публикувано: 30 сеп 2010, 16:59
от villain
В преходника който си купил и си рязъл кабелите намираш (червения и жълтия) кабел и ги връзваш заедно. В момента жълтия кабел е вързан на (АСС+) и за това губи настройките.

По-големият проблем е, че не могат да се направят като фабричните. Пред теб има две възможности на свързване:

1.Като завъртиш ключа на колата изгасва, но ако решиш да си го пуснеш на изгасена кола неможе. - червеният кабел се връзва на (АСС+) а жълтият на (12+)
2.С постоянен (+), но тогава като завъртиш ключа на колата няма да изгасва - червеният кабел се връзва на (12+) и жълтият на (12+)

За предпочитане е втория, но всеки сам решава.

__________________________________________________________________________
(АСС+) - подава +12V само като се завърти ключа на колата и даде на контакт.
(12+) - подава постоянно +12V независимо от положението на контактния ключ.

Re: ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!

Публикувано: 30 сеп 2010, 17:58
от HACKO
villain написа:......

1.Като завъртиш ключа на колата изгасва, но ако решиш да си го пуснеш на изгасена кола неможе. - червеният кабел се връзва на (АСС+) а жълтият на (12+)
2.С постоянен (+), но тогава като завъртиш ключа на колата няма да изгасва - червеният кабел се връзва на (12+) и жълтият на (12+)

За предпочитане е втория, но всеки сам решава.

__________________________________________________________________________
(АСС+) - подава +12V само като се завърти ключа на колата и даде на контакт.
(12+) - подава постоянно +12V независимо от положението на контактния ключ.
При мене е свързано по първия начин, и може да работи и на изгасена кола. Напрежението спира в най-крайно положение на ключа. Има обаче положение при което не е на контакт, но си има напрежение на радиото. Мисля, че към +12 отиваше жълт с червено а АСС е червен(пробвай с лампа кой е постоянния и кой прекъсва). Характерно при мене е, че постояния е по-дебел от комутируемия.