Стартерът не върти - Fiesta 1.1 1993 карб
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 02 окт 2010, 19:10
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1993
- Status: Извън линия
Стартерът не върти - Fiesta 1.1 1993 карб
При студен двигател:
- в положение "контакт" лампите на маслото и акумулатора светят, чува се еднократно "цък" . До тук добре
- при завъртане в положение "старт", ТИШИНА, лампите продължават да светят
- след многократни проби, стартерът завърта и двигателят запалва веднага
При горещ двигател пали от раз
Fiesta 1.1 1993 карбуратор
- в положение "контакт" лампите на маслото и акумулатора светят, чува се еднократно "цък" . До тук добре

- при завъртане в положение "старт", ТИШИНА, лампите продължават да светят
- след многократни проби, стартерът завърта и двигателят запалва веднага
При горещ двигател пали от раз
Fiesta 1.1 1993 карбуратор
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стартерът не върти - Fiesta 1.1 1993 карб
Ми какво чакаш...да стане -15 навън и да има метър сняг,та да тръгнеш да го правиш ли?
Сваляш стартера и започваш...проверка на всички видове клеми,чистене на тоновете гнус вътре,смяна на всичко износено,смазване ...
Стартерът е проста машина,няма какво толкова да му е.Започваш от клемите-с проверка дали стига изобщо ток до магнита за бендикса и ако до там всичко е наред,следва сваляне и разглабяне.
p.s. набави си термошлаух с размера на клемите.Като тръгнеш да го събираш,опаковай всички контакти.Има един много рядко срещан шлаух,дето от вътре е намазан със смола.При нагряване тя се стапя и херметизира напълно клемата.Много е подходящ за клемите на стартера-те са изложени директно на всичката гнус от пътя.
Сваляш стартера и започваш...проверка на всички видове клеми,чистене на тоновете гнус вътре,смяна на всичко износено,смазване ...
Стартерът е проста машина,няма какво толкова да му е.Започваш от клемите-с проверка дали стига изобщо ток до магнита за бендикса и ако до там всичко е наред,следва сваляне и разглабяне.
p.s. набави си термошлаух с размера на клемите.Като тръгнеш да го събираш,опаковай всички контакти.Има един много рядко срещан шлаух,дето от вътре е намазан със смола.При нагряване тя се стапя и херметизира напълно клемата.Много е подходящ за клемите на стартера-те са изложени директно на всичката гнус от пътя.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта