Къде ми изчезва захранването на клапана на помпата?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
falkonbg
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 05 мар 2006, 13:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8D комби
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Къде ми изчезва захранването на клапана на помпата?

Мнение от falkonbg » 13 май 2006, 20:25

...Изчезва ми от време на време, захранването на клапана на горивната помпа на дизелчето. Къде да го търся сега?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Къде ми изчезва захранването на клапана на помпата?

Мнение от kEFi » 13 май 2006, 22:01

falkonbg написа:...Изчезва ми от време на време, захранването на клапана на горивната помпа на дизелчето. Къде да го търся сега?
По кабела! :wink:
Най-вероятно около снопчето долу дясно на шофьора или към блока....само гадая!

Потребителски аватар
falkonbg
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 05 мар 2006, 13:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8D комби
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от falkonbg » 15 май 2006, 00:23

Лошото е че една свестна схема на ел оборудването не мога да открия...има едни на парчета, да се чудиш как да ги събираш ..дали някъде из нета няма нещо по свястно ?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 май 2006, 09:46

Това разгледа ли го:
:arrow: Ford Diesel Engine 1.6 & 1.8 - Workshop Manual

:twisted:

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 17 май 2006, 09:15

Най-вероятно ако имаш аларма която да прекъсва клапана а вътре в нея или на релето за блокировката или на самата букса с пиновете да се е получила студена спойка.Препоръчвам ти да отидеш при алармаджия (но който е в час и с електрониката,не само монтажник).Успех и Поздрави......

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 17 май 2006, 09:21

Най-вероятно ти се губи при някоя от буксите, които са 3бр. ако не се лъжа.Клаясват и почва да прекъсва това-онова.Ако не откриеш проблема спокоино можеш да изведеш един кабел от контактния ключ.

Потребителски аватар
perfekt
потребител
потребител
Мнения: 476
Регистриран: 09 мар 2006, 13:21
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от perfekt » 17 май 2006, 09:32

Overclock написа:Най-вероятно ти се губи при някоя от буксите, които са 3бр. ако не се лъжа.Клаясват и почва да прекъсва това-онова.Ако не откриеш проблема спокоино можеш да изведеш един кабел от контактния ключ.
Ако нама аларма колегата Overclock е 100%прав

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 17 май 2006, 11:52

А някой сети ли се да каже,че тока до клапана на помпата идва от подгревното реле.То пуска 12В на свещите и помпата.
Може и там да погледнеш за всеки случай.

Потребителски аватар
falkonbg
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 05 мар 2006, 13:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8D комби
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от falkonbg » 21 май 2006, 10:59

Най странното е ,че първо ми изчезна захранването на вентилатора на отоплението. Така и не открих къде е изчезнало и му пуснах едно кабелче.:)..дали така не съм предизвикал някакъв проблем?

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 16 юни 2006, 23:32

Знам решението на твоя проблем. Това е един от производсвените дефекти на този модел. Но си има и решение. :D Но е много зор работа. :cry:

Потребителски аватар
falkonbg
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 05 мар 2006, 13:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8D комби
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от falkonbg » 19 юни 2006, 14:20

:))))..то ясно ,че всеки проблем си има решение, но какво е то...решението де! :)

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 21 юни 2006, 12:14

Разхвърляш пластмасите под волана, за да може да имаш достъп да блока с предпазителите. От долната страна са куплунзите с кабелите, от горе релетата а срещу теб са предпазителите. При мен всеки куплунг отдолу беше с различно разположение на понтактните пластини така че да не мога да го объркам, но за всеки случай запомни кое от къде е. Като разкачиш всички кабели изкарваш цялото това нещо, махаш релетата и мостчетата, които стоят отгоре като най-сигурно им направи схема на разположението или ги снимай(тука вече може да се сбърка мястото на реле или мостче). Махаш и предпазителите и разглобяваш пластмасите. Тогава пред теб се открива страхотна гледка 3 платки свързани помежду си по най-гадния възможен начин. Поради тая причина алармаджиите избягват да се занимават и пскат нови кабели и осират всичко тотално. В завода производител са спестили от калай при запояването и от вибрациите се получават студени спойки и веригите се прекъсват. Номера е да презапоиш студените спойки. При мен така се получи, и нямах повече проблеми. Едната платка има двустранни спойки така че нея трябва да я оставиш и да разпоиш другата. Много пипкава работа е и отнема страшно много време.

Потребителски аватар
falkonbg
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 05 мар 2006, 13:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8D комби
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от falkonbg » 23 юни 2006, 09:42

Благодаря ти за съвета!! И аз си мислех ,че ще е нещо подобно, но честно казано не ми се ровеше толкова "надълбоко" А иначе се наложи веднъж да извадя таблото със скоростомера и оборотомера и от тогава ми изчезна светлината на таблото..много калпави куплунзи..Те на ладата бяха по качествени..Ама ще разглобявам всичко де..то така се неиздържа, с това кабелче:)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 23 юни 2006, 10:44

Прекъснал си някоя писта при ваденето на таблото!

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 23 юни 2006, 19:20

За таблото най-вероятно е някоя писта, но за захранването на клапана определено е ел. блока. След ремонта при мен от време на време забравяше да прекъсва захранването. Вадиш ключа заключваш колата прибираш се, а тя продължава да работи, но при мен бяха минавали явно по големи майстори преди мен.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта