Страница 1 от 1
Избор на Акумулатор!
Публикувано: 28 дек 2010, 16:57
от Kostadin21
Акумулатьора ми издава багажа и май скоро ще трябва да се разделим и всеки да тръгне по пътя си

.Още повече идват студове.Акумулатора е 55ah 400А пусков ток и съм доволен.Още има живец в него,но ще е хубаво да избера преди да е предал богу дух.
Спрял съм се на Exide и ΙQ Power.
IQ POWER серия ECO 45AH 115 Камъка с 370А Пусков ток и 36 месеца гаранция.
или
Exide Excell 50AH 126 камъка с 450А Пусков ток и 24 мес.гаранция.
Кое да избера повече гаранция или повече пусков ток?
Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 10:47
от bai_Petko
Аз съм твърдо за Exide, според мен са най-добрите акумулатори като цена/качество.
Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 13:53
от Kostadin21
И аз имам такива наблюдения.IQ ги хвалят доста,но не съм виждал някой с такъв и затова се чудя,пък и гаранцията е добра.Ако мога да си намеря от някъде Херос с какъвто е колата в момента,още от както я докараха от Италия ще е най-добре ама не ги намирам никъде,пък и надали ще е същото качество.Дот-а му е 2007ма.

Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 14:48
от HACKO
Kostadin21 написа:....Ако мога да си намеря от някъде Херос с какъвто е колата в момента,още от както я докараха от Италия ще е най-добре ама не ги намирам никъде,пък и надали ще е същото качество.Дот-а му е 2007ма.

И какво му е качественото? Във Фиестата на жената има български акумулатор "Старт" произведен през 2002г. и за момента не дава признаци за умора.
Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 14:52
от Kostadin21
Да ама моя се ползва доста грубо.Музиката е винаги на фон,спира се на место,свалят се прозорци,лампи се светкат,изгасят начесто и така.Пак доста се кара и за това още крета.

Твоя се е погодил явно.Иначе слушам колегите казват на 2-3 години нов акумулатор и финито.
ПС:А забравих да да спомена и гледане на филм на телефон закачен към Пайнера и 6те колони(около час и половина) и зарядното на запалката при което единствения плюс за да тръгна беше,че колата беше оставена надолу,иначе таблото едвам светеше вече и от тогава му таковах майката,да се таковам у простака

Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 15:50
от HACKO
А опита ли да го заредиш? След такова разреждане не е възможно акумулатора да се зареди от генератора, трябва да се зареди със външен източник. За оловните акумулатори мор е да останат недозаредени а не черпенето на ток от тях и броя на циклите на разреждане и последващо зареждане, даже това подобрява качеството им, не се повреждат и от дозареждане, стига да не се презареди. След като имаш много консуматори, трябва поне веднъж в месеца да проверяваш гъстотата на електролита и да дозареждаш акумулатора до постигане на нужната гъстота (1.27-1.28).
Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 16:44
от Kostadin21
HACKO написа:А опита ли да го заредиш? След такова разреждане не е възможно акумулатора да се зареди от генератора, трябва да се зареди със външен източник. За оловните акумулатори мор е да останат недозаредени а не черпенето на ток от тях и броя на циклите на разреждане и последващо зареждане, даже това подобрява качеството им, не се повреждат и от дозареждане, стига да не се презареди. След като имаш много консуматори, трябва поне веднъж в месеца да проверяваш гъстотата на електролита и да дозареждаш акумулатора до постигане на нужната гъстота (1.27-1.28).
Ако искаш ми вярвай,но тогава я пуснах на долник на 3та.Запали бързо,2-3 километра завъртях,спрях пред нас,изгасих,запалих пак и се успокох.Това беше есента,за това казвам че е герой тоя акумулатор.И както казваш колата се държеше доста по-добре след разреждането.На мен ми е точно заради това,защото тая фиеста ми се струва доста капризна към тока и има доста датчици по двигателя който явно си искат постоянно и еднакво напрежение.Не знам,не разбирам чак толкова.Знам само че на студено съм палил,чакам 2 минути и като тръгна да въртя волана и включа фаровете оборотите почват да се колебаят и аха да изгасне(и е гаснала 1-2 пъти).Също оная вечер спирам на место и викам няма да гъся за 2 минути докато чаках приятелката и като спрях фаровете оборотите се вдигнаха със 100-150.
Мога да питам в една фирма за акумулатори дали се занимават с доливане и зареждане да го съживят малко че чат пат като дигам капака гледам че при клатушкането излиза по малко течност от него,ама малко,колкото да направи петно.
Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 17:56
от HACKO
Не, от това дали е зареден или не акумулатора, ще усетиш само при палене, слабия акумулатор върти бавно или изобщо не върти, след като запали акумулатора не влияе на работата на мотора. Тока за консуматорите идва от генератора, а той се задвижва от мотора и затова като включиш фаровете оборотите падат.
Направил си грешка че на есен си разредил акумулатора и си го оставил до сега недозареден, това неминуемо води до съкращаване на живота му. Така като го описваш, нямаш проблем със акумулатора, проблем е когато го заредиш (със токоизправител поне 10часа) на другия ден да не иска да върти, тогава е за смяна. За сега само го зареди.
А прекъсването на д-ля и нестабилната работа на мотора се дължи на нещо друго (най-вероятно клапана за празен ход е задръстен), но не и на акумулатора.
Re: Избор на Акумулатор!
Публикувано: 29 дек 2010, 19:20
от Kostadin21
Ок мерси НАСКО,Весели празници на всички >:D<:
ПС:Акумулатора е долят,зареден и пушка.Темата е изчерпана.Мерси на отзовалите се
