Страница 1 от 1

Подгряваща система на дизел-режим на работа

Публикувано: 19 яну 2011, 01:25
от neumorniaa
Привет колеги, напоследък по стечение на обстоятелствата затруднено запалване на Fiesta 1.8D монтирах един светодиод на подгряващите свещи. Директно на шината, и забелязах че при температури малко над 0-та те не се включват, при ниски температури -10 работят дори и след изгасване на лампата на таблото, дори има напрежение няколко секунди след запалване на двигателя понякога. Моля някои да внесе яснота за режима на работа на тази част от запалителната система. Изчетох доста теми и там се споменава за датчик за температура което пък е свързано със различни времена на подгряване и т.н. За сега само управляващото релето не съм разглеждал!


п.с Само да уточня защото предполагам, че ще има и такива въпроси: нов въздушен филтър, нов горивен филтър, нови свещи и прозрачни маркучи за нафта и нафта от OMV. Резултат малко по добре пали при -10, но пак със доста въртене на стартера и малко натиснат педал на газта!

Re: Подгряваща система на дизел-режим на работа

Публикувано: 04 фев 2011, 10:27
от pelteka
Според мен подгряването ти работи нормално.Как ти е компресиата?

Re: Подгряваща система на дизел-режим на работа

Публикувано: 04 фев 2011, 17:10
от ЯЛТА
Дори и да няма нормална компресия, поднеси, една факла-огън , пред смукателните тръби, и брръъъъмм . В студеното замръзва парафина в нафтата, ако не е АЛПИН-ДИЗЕЛ, слагай добавка за гориво . Това е първото и най безобидно , и ефтино преди всичко друго .