Подгряваща система на дизел-режим на работа
Публикувано: 19 яну 2011, 01:25
Привет колеги, напоследък по стечение на обстоятелствата затруднено запалване на Fiesta 1.8D монтирах един светодиод на подгряващите свещи. Директно на шината, и забелязах че при температури малко над 0-та те не се включват, при ниски температури -10 работят дори и след изгасване на лампата на таблото, дори има напрежение няколко секунди след запалване на двигателя понякога. Моля някои да внесе яснота за режима на работа на тази част от запалителната система. Изчетох доста теми и там се споменава за датчик за температура което пък е свързано със различни времена на подгряване и т.н. За сега само управляващото релето не съм разглеждал!
п.с Само да уточня защото предполагам, че ще има и такива въпроси: нов въздушен филтър, нов горивен филтър, нови свещи и прозрачни маркучи за нафта и нафта от OMV. Резултат малко по добре пали при -10, но пак със доста въртене на стартера и малко натиснат педал на газта!
п.с Само да уточня защото предполагам, че ще има и такива въпроси: нов въздушен филтър, нов горивен филтър, нови свещи и прозрачни маркучи за нафта и нафта от OMV. Резултат малко по добре пали при -10, но пак със доста въртене на стартера и малко натиснат педал на газта!