Страница 1 от 1
СТАРТЕРЪТ ми явно се съсипа...
Публикувано: 29 май 2006, 19:23
от NikiNew
До днес не бях имал никакви проблеми с Ескорта. Ама явно утре ще се наложи за пръв път да го водя на "майстор". Изведнъж ми се изгубиха "токовете", централното заключване само звук издава без да мигат мигачите и не всеки път отключва/заключва вратите. Включвам на контакт и без да съм деактивирал имобилайзера. Всичките релета цъкат/щракат както си искат инамерят за добре, като побъркани са, а СТАРТЕРА и идея си няма да се задейства.
Някой да е попадал в подобно извънредна ситуация ?
След като ме дръпнат - пали, /макар и със вече задавен двигател/ и всички светлини и екстри си работят нормално. В момента в който изгася двигателя се получава пак съсщата история - таблото изгасва, губят се отвсякъде токове и или напрежения... и така.
Някой от настоящия форум еветтуално да има идея, каква би могла да е причинно следствената връзка !?? ...и по специално - аз как примерно да замеря Стартера дали не е изгорял - на кои клеми какви данни от замервания следва да установявам ???
Публикувано: 29 май 2006, 20:02
от teoto
Не стартер, а акумулатор ти е проблема. Първо него провери.
Публикувано: 29 май 2006, 20:21
от NikiNew
Акомулаторът си зарежда от динамото безпроблемнно. Когато спра тогава релетата започват да щракат неконтрулируемо и нищо не може да ги спре...

, а аз и ескорта оставаме в стационарно положение

Публикувано: 29 май 2006, 20:22
от NikiNew
Въпросът ми е:
Как да измеря СТАРТЕРА дали работи - на кои клеми какви данни следва да показва ???
Публикувано: 29 май 2006, 21:02
от Mondeo18TDI96
проблема ти е в акумулатора - захранването идва само от динамото (като те дръпнат - генерира) - а като угасиш - няма тоци.
не виждам как ще завърти стартера ако акумулатора ти е умрял !?
Публикувано: 30 май 2006, 00:07
от nikolovvd
2002 година имах подобен проблем на ЛУКОИЛ срещу КАТ в София. Реших да заредя. До тук добре, но когато завъртях ключа акумулатора гръмна и останах без ток. Едвам вдигнах ел.стъклата. Оставих колата на паркинга и ходих да купя нов, че там нямаха такива с плоски клеми. Така че ако не си преглеждал акумулето хвърли му един поглед, може да няма вода в него, а само киселина.
Публикувано: 30 май 2006, 06:52
от Луки
провери за всеки случай и силовият кабел на стартера да не е разхлабен но по прицип това си е акумолатор
Публикувано: 30 май 2006, 10:01
от NikiNew
ОТБОЙ
Оказа се прекъснат кабел към основната маса и се е получавала утечка явно.

Тъкмо бх приготвил едни стотина лева...

Публикувано: 30 май 2006, 10:37
от nikolovvd
Въпреки това ето ти повод да прегледаш всичко, в което има течности, от акулатора до казанчето за чистачките. Отдели 10 минути, за да си спокоен 10 седмици или месеца!
П.П. Смятай се за късметлия. Със стоте лева пусни тото. Може да спечелиш!

Публикувано: 30 май 2006, 19:04
от NikiNew
Аз Ескорта го купих преди година време от един запален тото маниак за прилична сума, понеже му трябваха спешно пари в брой - имал да връща заем, а и знаел числата от предсоящото теглене
Навиваше ме и аз да залагам и да делим после по някаква мн сложна схема за разпределение на печалбите...

Публикувано: 22 юни 2006, 04:56
от веден
Някой малко по-нагорре спомена за силовата клема на стартера. Ще ви разкажа каква история преживях точно заради нея . Това е плюсовата клема на тяговото реле на стартера, където е захванат ( с гайка М8) дебелия кабел от акумулатора. Та значи разхлабила се гайката и колко време е цвърчало там не се знае, но гайката се заварила за шпилката и като се опитах да я затегна - шпилката се скъса. Свалям стартер , свалям релето от него - нищо не може да се направи и тръгвам по морги. Стартери много но не и за Форд. Най-после уцелихме един на вид абсолютно същия (но може да е и от друг модел) и след уговорки ми свалиха само релето, да не купувам целия стартер. Релето пасна и работи без проблем.
Най-куриозното в случая е , че до последно колата си палеше и нямаше никакви електрически проблеми. Аз го открих , защото ми се стори че акумулатора ми започна да върти малко по-лениво, а пък е нов.
Затова препоръчвам на всички да си проверите състоянието на тази клема за да си спестите моите главоболия.
Публикувано: 22 юни 2006, 09:40
от Манияка
Айде като е тръгнало по истории за тези силови клеми и аз да разкажа една.Та на Ориона масата се беше разхлабила точно на стиската и от време на време като врътнеш или не върти или губи тоци отвсякъде и се чудиш какво става.А като изгубиш тоците се побъркваш.Накрая прегледах кабелите и като видях,че масата е разхлабена взех клещи и е стиснах едно хубаво да не се разхлабва повече от там.
Та и аз съветвам,ако някой има такива проблеми,нека първо си прегледа акумулатора,а не да човърка стартери или някъде другаде!